Een zwarte lijst van oplichters, leugenaars en schoften.

• stierkeminoe

Oei oei , Ank uit Bussu misschien doe je het erom anders versta ik het niet .Persoon in kwestie is Con .Misschien nu iets duidelijker ???.Ik vind het ook spijtig dat hij niet reageert . Misschien omdat de waarheid kwetst ,

• astrid37

hoi jos

ik denkt dat er bij jou zo een hoop wraak zit bij iets wat er is misgegaan

en dat je alles op een persoon wilt verhalen

en nu je je gelijk niet krijgt ,hem probeert kapot te krijgen via dit prikbord

ik lees alleen jou negatieve comentaren over hem

en er zal zeker iets misgegaan zijn

maar ik denk dat er hier niemand hier is waar het allemaal 100% goed is gegaan

we zitten hier niet in belgieen,maar in een vreemd land

wat ik hier op pribord allemaal lees wat jij schrijft ben jij ook niet 100% zuiver

• veltmuis

Dat is ook mijn idee ….Astrid37

• stierkeminoe

Astrid, als je goed zou gelezen hebben dan zou je opgemerkt hebben dat de problemen zijn begonnen toen de verbouwingen zijn aangevangen .De aankoop van de woningen was perfect geregeld daar heb ik geen aanmerkingen op . Maar de renovaties die hij en alleen hij geregeld had en aan hem betaald zijn waren beneden alle peil . En ik heb ondervonden dat jullie en vooral Veltmuis alleen willen lezen wat hen uitkomt .En Astrid ik ben niet alleen , ik kreeg al een 8 tal reacties en klachten op die persoon , maar niemand durft te reageren omdat ze hem misschien nog eens nodig zouden hebben en hij altijd met western verhalen over connecties met de Nederlandse maffia uitpakt ( dit werd me verteld) .En ik kan nu voorbeelden gaan geven maar dan breng ik die mensen in verlegenheid daar ze voor Honed Imexma heel herkenbaar zijn .Om af te sluiten vroeg en vraag ik alleen goed werk voor goed geld .En ten laatste vind u het normaal dat hij sleutels van een woning achterhoud en rekeningen die betaald zijn niet wil geven ? als jullie dat vinden dan zijn we uitgepraat dan komen we uit verschillende werelden . Want ik heb 30 jaar zaken gedaan maar heb nooit of te nimmer de mensen zo behandeld .Dat eergevoel had ik en heb ik nog ; Ik heb nog zelf de eerste stap gezet om tot een vergelijk te komen maar hij kwam dan nog heel arrogant over en liet uitschijnen dat de fouten die er gemaakt zijn in de renovaties en beschadigingen mijn eigen fout waren .En ik nodig iedereen uit om een kijkje te komen nemen ; de koffie staat altijd klaar

• anya

oei stierkeminoe waar van daan ook?

en wie je ook bent

Maar t het uit waar IK woon??

ANya

• mariannekaz

ANya naar Stierkeminoe: ps Je had iemand mee die stiekem tolkte is dat ookniet erg achterdochtig dat je daar niet open over was ??

Vind dit gezonde achterdocht als je al verschillende malen je neus hebt gestoten, neem ook mijn hongaars sprekende schoonzus mee bij belangrijke zaken en hoop op zo,n manier niet beduveld te worden.

• lujza

@anonieme stier

Je kunt natuurlijk geen rekening krijgen als je geen afa betaald hebt.

Had je dat vantevoren goed afgesproken, dan zou dit je niet overkomen zijn.

Beetje dom dus.

• stierkeminoe

Loes , alles was afgesproken met offertes ,en ook al moest het in het zwart zijn , dan mag de kwaliteit van de geleverde werken toch niet minder zijn dacht ik ,of wel ?

• lujza

“ en rekeningen die betaald zijn niet wil geven ?”

anonieme stier, hier(zie bovenstaand) reageerde ik op.

Was je vergeten dat je dat zelf geschreven had.

• Munkadal

een hongaarse vriendin van me die in Nederland geboren was heeft dit een tijdje gedaan. Ze was een soort bouwpastoor voor vele Nederlanders. Kreeg nauwelijks haar benzine vergoed en mocht toen al het commentaar slikken dat de (verwende) Nederlander eigenlijk aan de aannemers had moeten zeggen. Ze werd er helemaal gestresst van. Dus…., waar liggen de verantwoordelijkheden? Die kún je niet ‘afschuiven’.