Een zwarte lijst van oplichters, leugenaars en schoften.

  • mart@interware.hu

    Anya , heb jij aandelen in Mar Honed ?

    Of ben jij zelf Mar Honed ?

    JE TREKT PARTIJ VOOR IEMAND DIE verantwoordelijk is voor slecht werk en diefstal !!!!

    als iemand werkt voor 500 forint per uur is dat jammer voor die persoon maar , ook dan blijf je met je poten van de eigendommen van iemand anders !

    Mart Verdonk , 06 30 9375 884

  • bdrf

    nee enkel iemand die de werken een beetje opvolgd en eventueel een stop kan toeroepen als er iets niet goed gebeurd , voor men een hoop geld kwijt is

  • dianiek

    dat deed een nederlander uit mijn dorp ook

    regelde de verbouwing ,rekende het duurste gaf het goedkoopste en ging nog met mijn geld ervan door ook.

    Dus ook een nederlander is niet altijd goed hoor

  • Karel Stromph

    Een goede bekende van mij is een zwarte senator in Austin (hoofdstad van de staat Texas/USA), heeft een schieterend mooi huis en een grote tuin. Hij vindt tuinieren leuk en doet dat ook als hij er tijd voot heeft, Terwijl hij zijn gras maait, stoppen regelmatig blanken bij hem en vragen of hij bereid is ook hun tuin, ZWART, te maaien.

    Zwartwerken behoort tot de normale maatschappelijke functies en NL zou vast failliet gaan als er geen zwartwerkers bestonden, Ze hebben een onontbeerlijke economische functie.

    Overigens heeft de fiscus dat ingecalculeerd. Zwart werken komt vooral (echter niet uitsluitend) voor tussen burgers onderling.

    Groet, Karel

    Groet, Karel

  • anya

    Hallo mart e andere

    Nee ik ken ze niet anders als van de site en dat in Con ooit aan de telefoon heb gehad over mijn huis.

    alleen vind ik een verhaal altijd erg gekleurd komen op een prikbord,( denk aan het tuin onderhoud)

    zonder de andere kant van een verhaal te horen te weten.

    en dat vind ik niet goed.

    vandar ook een voorstel Witte lijst met beoordelingen van goede ervaringen

    als dat tegen gesproken wordt eb goed onderbouwd kan die zo afvloeien.

    Ik kan weten wat het is als er gestolen wordt, Maar ik weet OOK wat het is als men zegd dat er iets is en er is niets..

    en je bent onschuldig tot schuld bewezen is

    volgens mij ook in Hongarije.

    ANya

  • fam vermeer

    ik volg dit al een tijdje

    en ik weet 100% zeker dat er veel meer mensen zijn die tevreden zijn over con dan ontevreden

    en nee ik heb geen aandelen en ook krijg ik hier niets voor

    ik ken bij ons in de buurt heel wat mensen die daar gekocht hebben een paar daarvan hebben ook verbouwingen gedaan

    en daar is niets misgelopen

    ik heb mijn huis dik 3 jaar geleden gekocht twee jaar geleden heeft er voor mij een aannemer gewerkt

    keri arpad uit szentlorinc was toen tevreden ,maar had dit jaar een probleem met werk dat hij toen had gedaan

    con is met deze man bij ons geweest , een week nadien heeft deze aannemer met 4 man sterk alles terug netjes gemaakt

    alles netjes terug opgeruimd voordat ze vertrokken

    en dit was garantie

    dus zo kan het ook gewoon in hongarije

    dit mag ook geschreven worden hier op pribord

  • foad

    Hoi,

    Een tijdje gelden waren er een paar mensen die een makelaars forum probeerder op te richtten, diegene die zich daar voor inzette was o.a Hanna Immo, een Hongaars makelaarskantoor die geen huizen verkoopt vanaf 5000 euro maar echte huizen, laat ik het zo maar zeggen.

    De bedoeling was om klachten van mensen openbaar te maken en ook makelaars op hun verantwoording te wijzen als er zaken mis gingen, zaken zouden via bemiddeling alsnog recht getrokken kunnen worden.

    De enigste makelaar buiten Hanna.Immo was Con en Andrea, deze hadden het lef om zich aan te melden, alle andere, vooral Nederlandse makelaars of wat dan ook hadden het lef niet.

    Uiteraard gaat er altijd wel eens iets fout of het nu een verbouwing is of de koop van een huis.

    Ook het aantal gedupeerden dat openbaar durfden te reageren was minimaal, zeg maar nihil, uiteindelijk resultaat opdoeken maar weer die hele hap, het had geen zin.

    Feit blijft dat vele zogenaamde makelaars en aannemers misbruik maken van de onkunde van de nieuweling en het niet kunnen spreken van de taal. Vaak moet men zich afvragen waarom buitenlanders zo massaal huizen willen verkopen in het buitenland of er aannemertje willen spelen.

    Groetjes,

    Foadje

  • bdrf

    nee ik bedoel echt maar een oogje op de verbouwingen houden , niks financieel regelen, niks aankopen dat moet de opdrachtgever zelf doen als hij terplaatse is , niks anders dan toezicht op afwerking en kwaliteit van het werk ( gewoonlijk word alles gedaan op de laatste 2 a 3 dagen voor de eigenaars komen maar worden er wel uren en dagen meer gerekend ) en de mensen in B en NL met foto's op de hoogte houden Bij onze buren was er weken niemand te zien maar de dag voor ze kwamen was er 25 man aan het werk en alles moest snel snel gebeuren an daarom ook slecht afgewerkt wel waren ze zogezegd ( en op papier)reeds alle dagen in de weken daarvoor bezig want dit was moeilijker dan gedacht en dat moest ook nog gedaan worden en deze toestanden moeten vermeden worden

  • stierkeminoe

    Fam ,Vermeer , ik was in den beginne ook tevreden over Con en Andrea .Zolang er geen problemen waren en hij kon aan mij verdienen geen vuiltje aan de lucht maar dan waren er problemen als eerder vermeld dan had ineens Lepra , telefoons werden niet meer beantwoord , bedreigingen werden geuit etc.Ze zijn bij mij door de mand gevallen .Ik wil de prikkers deze anekdote toch niet onthouden .Ik heb Belgische vrienden die met boven vernoemde makelaar huizen gingen bekijken, wat deze makelaar niet wist en nog niet weet is dat deze mensen een Croaat bij hadden die al een 10 tal jaren in Antwerpen woonde .Deze man verstaat perfect Hongaars .Hij hield zich afzijdig bij de onderhandelingen tot hij hoorde dat de persoon in kwestie tegen de eigenaars van de woning doodleuk zei ;doe er maar 250000 forint voor mij bij want het zijn buitenlanders . Mooi hé , de Croaat riep de Belgen terzijde en vertelde hun wat er gezegd werd .Je zal wel begrijpen dat de deal niet door ging .En zo zijn er nog zovele anekdotes die mij prive en persoonlijk verteld werden.Ik wil nog wel vermelden dat de problemen opdoken bij de verbouwingen die hij leidde , de aankoop van de woningen verliep rimpelloos dus niet alleen het negatieve vermeld ook het positieve

  • anya

    persoon in kwestie tegen de eigenaars van de woning doodleuk zei ;doe er maar 250000 forint voor mij bij want het zijn buitenlanders . Mooi hé , de [

    Nu wat heeft dat met Con te maken? Hij moet toch verkopen van een eigenaar als de eigenaar meer vraagd??

    Ja goed jij zou kunnen zeggen nee afspraak is afspraak. Maar soms is dat niet mogelijk.

    en weet ik heb ook een nare ervaring. Veel erger als 250 000 maar als je nieuw bent en denk dat je geholpen wordt Ja dan kunnen er dingen fout gaan.

    En ik blijf denken Waarom horen we niet wat er eerst eis afgesproken en wanneer was iets niet goed en en en.

    Jammer dat Con en Andrea niet reageren of niet willen reageren om dat ze zelf weten hoe het wel is!! en dan is dat heelpositief voor hen!!

    ANya

    ps Je had iemand mee die stiekem tolkte is dat ookniet erg achterdochtig dat je daar niet open over was ??

    je had ook je vriend kunnen laten tolken ipv Con? Dan had die opmerking misschien nooit gemaakt geworden door de eigenaar??