Tabakerie

• willie_

Fons als je de link van Charles aanklikt, kan je op de desbetreffende provincie klikken. Daarna kan je naar beneden scrollen en krijg je de plaatsen en adressen waar de winkels te vinden zijn.

• A.R

Hallo Willie,

Dank je voor de toelichting. Je zult wel aannemen dat ik een beginneling ben op gebied van computers.

Mvg.

Fons

• willie_

Neen hoor Fons absoluut niet. Ik heb heel veel respect voor je, er zijn niet veel mensen zoals jij die altijd klaar staan om anderen te helpen.

• A.R

Hallo Charles en Willie,

Dank zij de toelichting van Willie heb ik inderdaad de referentie's en ook de coördinaten gevonden.

Dus het experiment kan beginnen.

Mvg.

Fons

• Karel Stromph

Jan,

Doe dat s.v.p.. mail het me. Bvd. Karel

• Charles.Bruin

't Is wel goed Gerard. Je hebt gelijk, er zijn massa's Hongaren die dit lezen. Overal in de dorpen en steden hoor je zeggen: heb jij ook die fantastische bijdrage van Gerard Paus gelezen op ‘t Nederlands-talig prikbord? ’t gonst er van! Hier is een hele massa op de been vanwege dit prikbord!!>:D<

Nee hoor, tenzij frustraten zoals jij 't vertellen, en dan wil je vast nog wel helpen met vertalen denk ik.

• Jan

Hallo Karel,

Ik wil dat graag doen. Stuur even je e-mail adres via een prive berichtje.

• Charles.Bruin

Fons,

Ik heb alleen een foto van HVG geplaatst met wat tekst. Het van overheidswege vergunningen verstrekken aan bedrijfjes voor het verkopen van goederen die door de overheid schadelijk voor de gezondheid genoemd worden en als zodanig met vreselijke teksten beplakt worden is toch op zijn zachts gezegd dubbelzinnig. Net zo dubbelzinnig als de Nederlandse manier van doen door het nodeloos verhogen van de accijns, die overigens ook geen ander nut heeft dan 't spekken van de staatskas en nauwelijks van invloed op het rookgedrag, hooguit van korte duur. Dezelfde overheid gedoogd verkoop van wiet, maar kleine beetjes. Hoe dat ooit in de winkel komt? En daar verdient de staat niets aan.

Rare jongens, die bestuurders zou mijn vriendje Obelix zeggen!

• Karel Stromph

Jan, zal doen (ik dacht dat je dat al had, heb ooit iets voor je in het Engels vertaald, maar ik besef nu dat mijn toenmalig e-mailadres inmiddels veranderd is). Komt er aan.

Karel

• Jan

Hallo Karel,

Het is onderweg. Het zijn 76 bladzijden.