Tabakerie

• Charles.Bruin

Nee, natuurlijk niet! Waarom jij dan over verwensingen begint wordt er nier echt duidelijker door.

Voor 't geval je de uitleg over dat Hongaarse meisje en het risico niet gelooft, ik noem hier geen namen, maar je zeevarende collega kan je dat uitleggen.

Maar wie de schoen past……

• digueman@live.nl

Sorry misschien ben ik wat laat met mijn reactie, maar ik vind het een geslaagd project die tabacs winkels, ook al heb ik mijn vraag of het iets met gezondheid te zien heeft, maar in 1 opzet zijn ze gelukt, ze hebben weer volk aan het werk gezet, want winkels die vroeger tabac aan heel klaine winstmarge verkochten bestaan nog steeds en de tabakwinkels die bij ons open zijn van 5 u tot 22 en sommigen tot 23 u stellen toch wel redelijk wat mensen te werk hoor. En mij stoort het helemaal niet , de keuze is zelfs groter geworden nu.

• Gepa

Nee hoor je bent precies op tijd. Indien je gisteren het hongaarse nieuws hebt gevold had je kunnen horen dat de verkooppunten met name in de kleinere afgelegen dorpen worden uitgebreid. Er is veel weerstand tegen de huidige tabakswet voor omdat de lokale arme bevolking geen geld heeft om naar de dorpen en/of stadjes kunnen gaan om tabakswaren te kopen.

Ja dan dreig je stemmen te verliezen moet je wel iets aanpassen.