Wonen en inkomsten in Hongarij.

• duro

De werkelijke inhoudelijke(en niet, ver/beoordelend) reacties daargelaten, zou het mij persoonlijk uitermate verbazen, wanneer ook op het Zuid Afrika forum deze vraagstelling zou ontaardde in een oeverloze gleichhaberische discussie over de EU en wanneer ook daar uit een vraagstelling zulke vergaande en ongefundeerde conclusies omtrent de vraagsteller getrokken zouden worden.

Groet Duro

zelande Schreef:

——————————————————-

> Pietje, gaan we kijken op het Zuid Afrika forum,

> wanneer hij de vraag op precies dezelfde wijze

> heeft gesteld als hier, dan zullen wellicht

> precies dezelfde reakties te lezen zijn.

>

> Maar inderdaad, het zou natuurlijk zeer goed

> uitkomen wanneer iemand zou kunnen zeggen, dat men

> met maximaal 1,5 ha en een goed

> loonwerkersbedrijf, een riant leven kan

> realiseren.

>

> Ook in Zuid Afrika, zal deze beste man, op een

> dergelijk forum, met dezelfdde vraagstelling,

> dezelfde antwoorden tegemoet kunnen zien.

• zelande

Beste Duro, dat kun je alleen bekijken, op het Zuid Afrika Forum.

Laat het duidelijk zijn, dat IK Zuidafrika NIET als eerste erbij gehaald heb.

Verder neem ik aan dat je bedoelt “ontaarden”, je weet dat de spelling en de gramatika of grammatika, hier een zeer grote rol speelt.

Dus Duro, ook hier graag wat meer aandacht aan besteden.

• zelande

Verder Duro, is het probleem EU of niet, verrreweg niet relevant daar, dit fenomeen speelt wel degelijk een rol in Hongarije.

Zuid Afrika, zal EU een worst wezen.

Het ging hier om een bestaan opbouwen, en wel in Hongarije, en wel op agrarisch gebied.

Als we dan met z.n allen hier gaan jubelen, en de beste man komt van een koude kermis thuis, wat dan.

Ook als de woordkeuze wellicht niet optimaal is, dan is toch op zijn minst de boodschap duidelijk.

• zelande

Met 500 lege Perrier flessen, ander was het de moeite niet waard Dirk.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen, eerst verklaren dat het onmogelijk is om in HU zaken te doen met het BTW tarief, en dan weer een kulverhaal ophangen hoe je het “vroeger” in Belgie deed.

Ik begrijp de logika niet, sorry