Kft startkapitaal verhoging.

• Beela

pettike Schreef:

——————————————————-

> wanneer zijn KFT's zo goed zijn als dat zijn mond

> groot is dan zit het wel goed dunkt mij . :-))

>

>

> Peter

ik vraag mij af,hoe je dadwerkelijk drie kft kunt hebben in Hu,zonder ooit daadwerkelijk hier een voet aan land te hebben gezet?

• pettike

Ik ken de man in kwestie niet maar, laat ik mijzelf voorzichtig uitdrukken, hij valt mij regelmatig onaangenaam op.

Of men hier drie KFT's wel of niet kan hebben weet ik niet maar het lijkt mij stug dat die dan alle drie zo goed lopen, het zij men zit in het illegale circuit want op een eerlijke manier is hier, mede door de belachelijk hoge belastingen, geen droog brood te verdienen.

Ik hou het maar op één KFT dat lijkt mijzelf ruim voldoende en een bedrijfje in NL

Groetjes,

Peter

• pettike

ben ik roerend met jou eens maar ik denk nu niet aan mijzelf maar aan de vele KFT's die nu al nauwelijks overleven kunnen.

Peter

• Karel Stromph

Als daar een sanctie op zou staan! Ze gaan ze toch niet sluiten!!! Als ze dat bedrag niet aanzuiveren?

• zelande

Beste Beela, JIJ vertelde dat ik 3 Kft' s heb in Hongarije, dus zou JIJ geen nadere informatie nodig hebben.

Wat wil je weten Dirkje, je kunt me omtrent zakelijke en/of priveaangelegenheden uiteraard per PB bereiken.

• zelande

Letae we wel u

zokm geachte forumdeelnemers, het is nog altijd BEELA geweest die aangaf dat IK 3 Kft's zou jebben.

Dit Komt niet uit mijn mond, laat dit heel duidelijk zijn.

Dat ik aandeelhouder kan zijn in wwn of meerdere KFT's behoort zeker tot de mogelijkheden toch.

Dus nogmaals, ga maa bij Beela ten rade, die heeft dit de wereld ingestuurd, en kan dan wellicht U alle raad en antwoord geven.

• willie_

Re: eenmanszaakje

Gepost door: zelande ()

Datum: 01 februari 2013 23:28

Gepost door: Zelande

Datum: 1 februari 2013 23,28

Beste, het minimumloon, voor ongeschoolde werknemers is momenteel 98.000 forint bruto,

De 2 e schaal is 108.000 Forint, maar nogaals, dit zijn lonen wanneer iemand in “loondienst” is, en heeft 0,00 te maken met een “zelfstandige”

Een eenmanszaak, zal aan zijn verplichtingen moeten voldoen aan het eind van het boekjaar, waarbij er ook nog vrijstellingen zijn, over het eerste jaar!!!

Wij hebben 3 Kft's in Hongarije, en ook wij werken geheel officieel met zelfstandigen, eenmansbedrijfjes, alsook Kft's, en wij hebben zeer deskundige

accountants, en wij hebben daarom ook geen enkele problemen met de fiscus, nog met de overheid.

Maar nogmaals, U bent meer op de hoogte,

Verder betalen wij voor een excellente prestatie, graag iets meer, iets wat Zwitserland ook heeft gebracht tot een welvarend eilandje omringd van EU staten.

Verder kunt U gal spuien zoveel u wilt. Maar mt konkrete cijfers heeft u allen een geweldig probleem.

• zelande

Zoals de hoge heren hier zo uitermate duidelijk aangeven, is de kapitaalverhoging in princiepe geen enkel probleem, het dient enkel een paar dagen op rekening te staan van de KFT, daarna kan dit geld toch weer elders ingezet worden, via welke weg dan ook. Dit is trouwens niet alleen in HU zo.

Mocht het fout gaan, (wat niet in eerste instantie de opzet is van een bedrijf) bestaat er dus een schuld van de heer eigenaar van de Kft aan de KFT, dus bij faillissement (eventueel) kan inderdaad het privevermogen van de de eigenaar of grootaandeelhouder aangesproken worden.

Het belangrokste is niet of het geld daadwerkelijk in de firma zit, maar dat er een rechterlijk persoon gewoon financieel aansprakelijk is voor het minimum aan startkapitaal.

Heren krtici o.a. Petertje, kun je het met deze woorden wellicht een beetje meer eens zijn, of dien ik mijn vberichtgeving nog eregens aan te passen????

• zelande

Ook hier beste Willie, staat uitermate duidelijk “WIJ” en hier staat dus inderdaad niet “IK” heb 3 KFT's in HU.

Is het ook bij U doorgedrongen!!!!!!!

• zelande

In deze zelfde zin komt zelfs 4 keer het woord “WIJ” voor en nogmaals, IK kan hier niet uit opmaken dat Ik zou hebben gezegd, dat IK 3 Kfts's heb

Maar nogmaals U allen tesamen weten wellicht meer dan IK alleen.

Het moge U goed gaan bij het opzoeken naar toch maar ergens een verspreking van Zelande, wat zou dit toch een sensatie zijn.