Restaurant Pécs

• Balázs

De vraag was betreffende Pécs en niet Szigetvár, Mór, Sopron, Dunaújváros, Szeged of Budapest.

De vreetschuur heeft één probleem, het frituurvet is niet heet genoeg.

Crystal heb ik zelf geen problemen mee mits de knul met de bril aanwezig is. Een top horeca man. Als hij er niet is gaan we er niet naar binnen.

Gisteren was die dus gesloten en hebben we in de Jókai Bistro (http://www.jokaibisztro.hu/) gegeten. Supergoed!!! (en dat zeg ik met een zeer kritisch horeca-oog)

• Flatulex

Voor een goede steak ook:

DÓM Vendéglo Kiraly utca 3 ( direkt naast Palatinos Hotel)

• Oehoeboeroe

'Replay' in de Kiraly utca vinden we goed…

• ifotep

Belgische frut

• ifotep

Bagoyvãr. Qua restaurant en event- organisatie zéér goed. Ook om te overnachten. Het uitzicht vanaf het terras van het sporthotel vind ik toch een heel stuk mooier. In de Irish pub hebben wij slechte ervaringen met het eten.

Lamsvlees vind ik het beste in het Peszgöhàz. En eten a la carte in de Paulus mag er ook zijn. En den Italiaan op de hoek van het Jokai tér. Of de Italiaan op het Buzza tér. Wel goed opletten indien je bv een halve liter wijn wil. Ook Tettye vendéglö. De Replay is ook een aanrader. Zelfbediening: de Xavér. En voor de rest is de ene dag de andere niet.

• Balázs

Och ja, de Italiaan op Buza tér, trage en lakse bediening en vreselijk zout eten.

• Gepa

Slecht voor je bloeddruk >:D<

• lujza

En het allerbeste restaurant in de omgeving vinden wij Fortuna in Dombovar.

• Stanley

Ik ben niet heel bekend qua restaurants maar ben vaak in Replay geweest, vind ik prima

• Stanley

Zeiken en zuigen dit bericht weer