Restaurant Pécs

• Balázs

Hallo! Wat zijn jullie bevndingen betreffende restaurants in Pécs? Mijn twee favorieten zijn Susogó en Crystal. Jullie?

Groet,

Balázs

Oh ja, je kunt tegenwoordig ook goeie friet krijgen in Citrom utca

• Gepa

Jammer afgelopen donderdag nog gegeten in Crystal Étterem, uitgedroogd vlees en vis was ook niet op smaak en verder nagenoeg koud opgediend. Aan het biertje hadden ze gelukkig niets verpest.

In Szigetvár is ook een goede frietzaak, https://www.facebook.com/CPSzigetvar je hoeft dan niet zo ver voor te rijden als je in die omgeving woont.

• lujza

Bellagio vinden wij een fijn restaurant, Italiaanse keuken dus………“spekkie naar ons bekkie”.

• jaap.petersen@yahoo.com

Ja, in Szigetvár zit een soort snackbar.

Als je er niet ver vandaan woont, hoef je niet zo veel te rijden voor Jan met de korte achternaam.

Openingstijden zoals gemeld op de site kloppen al niet meer, dus wees gewaarschuwd.

De lekkernijen van de prijslijst zijn ook niet altijd aanwezig, dus verheug je niet te snel op een lekkere vette hap.

Jaap.

• Gepa

Ja, Jaap zo zie je maar weer “Er is altijd wel iets op of aan te merken” waar je ook komt en niet elke ervaring is hetzelfde.

• nelson2jp

Dit vind ik de top van restaurants ( in Pécs ) Pézsgőház étterem Restaurant.En een frietkot vergelijken met een restaurant? Tja ….

• Beela

Favorieten Pécs

Bolyvar/ den uil,boven op de berg,

machtig restaurant,en vanop terras machtig uitzicht,beste breaded ganzelever ooit in Hongarije gegeten.

Voor een goede steak,the irisch pub,in de winkelstraat.

smakelijk ,dirk

• jaap.petersen@yahoo.com

Gepa Schreef:

——————————————————-

> Ja, Jaap zo zie je maar weer "Er is altijd wel

> iets op of aan te merken"

Als je gaat zoeken, zul je altijd wel iets vinden, maar dat was niet m'n bedoeling.

De dag van de opening waren de krokettten niet te vreten, waarom? Geen idee, misschien verkeerd vet. Dan geven wij zo'n zaak een tweede kans. Dit bleek niet ten onrechte, daarna steeds heerlijk gesnackt.

Helaas is daar de laatste tijd de klad in gekomen en is het nu een aaneenschakeling van negatieve ervaringen. Had ik die ervaringen nu als enige dan kan ik nog zeggen dat het aan mij ligt, maar helaas hebben andere mensen dezelfde ervaring.

Jammer, het was best een leuke zaak, maar op deze manier halen ze de kerst niet.

Jaap.

• Gepa

Over de frietzaak was een antwoordt op de opmerking van:

Balázs: Oh ja, je kunt tegenwoordig ook goeie friet krijgen in Citrom utca

Niet meer en niet minder, je hoeft niet alles uit zijn verband te trekken.

• Gepa

Bagolyvár http://www.bagolyvarpecs.hu/ “The Owl ” De is een stijlvolle ingerichte Restaurant op de Hongaarse berg, verwelkomt sinds 1995 haar gasten met een prachtig panorama, gerichte naar de zijde van Pécs Zengo. Het menu bestaat uit verschillende traditionele Hongaarse gerechten en zoetigheden en beschikt ook over een internationale specialiteiten.

Bagolyvár Hotel és Étterem