goed nieuws

• A.R

Hallo,

Je mag natuurlijk twijfelen , maar het kan toch mogelijk zijn.

Zelf ben ik gepensioneerd en werk toch ook nog voor een bedrijf;

Je zou opkijken hoeveel gepensioneerde toch blijven werken.

Mvg.

Fons

• Dolma

Klopt Fons, Maar er zijn genoeg aanwijzingen dat iets hier niet klopt. Gepensioneerd betekend zeker niet dat je niet meer werkzaam bent.

• dedade

Dolma Schreef:

——————————————————-

> Klopt Fons, Maar er zijn genoeg aanwijzingen dat

> iets hier niet klopt. Gepensioneerd betekend zeker

> niet dat je niet meer werkzaam bent.

Je kan toch ook gewoon lekker in de tuin werken, bloemenborders onderhouden. Digitale fotografie als hobby hebben en foto's maken van al dat mooie dat groeit en bloeit. Of als je toevallig in Nederland bent, foto's maken van de een of andere sportactiviteit.

• Dolma

Als je wilt kan ik je mijn privé geven, je zoekt echt verkeerd?

• zelande

Ja ik weet het Jan,de reaktie komt wat laat.

Maar desalniettemin, uit het hart, zullen we maar zeggen.

Nu schijnt het zo te zijn dat in NL en Duitsland, een enorm tekort aan “vakmansen” is.

Nu zijn er in NL en Duitsland gigantissch veel werklozen.

Nu is mijn simpele vraag, hoe jij hier kunt aangeven, dat vraag en aanbod de prijs bepalen.

Dus een gigantisch aantal werklozen, en toch is men in het buitenland op zoek naar vakmensen, welke dan toch weer voor een laag loon in dienst genomen worden, want deze mensen uit gebieden komen, waar de lonen toch al niet zo hoog waren.

Zie ik hier weer iets niet goed, of wat zou hier dan toch scheef lopen.

We horen tegenwoordig ook vaak dat b,v, Roma en Sinti , dus de velen welke Bulgariije en Roemenie willen verlaten, een heel hoog opleidingsniveau hebben.

Klopt dit Jan, of zijn dit geruchten.

In Duitsland, en ook in Nederland, zijn deze reeds gesignaleert, en werken voornamelijk op basis als zelfstandige in Duisland, (schoonmaker, bouwvakker,etc)

en in NL ook wellicht als ZZPer.

Ik reageer even,omdat jij toch duidelijk schrijft, dat wanneer de vraag naar arbeidskrachten toeneemt, de lonen ook stijgen.

Hoe kan het dan, dat in BRD en NL, ondanks de enorme schaaste aan werknemers, de lonen toch steeds meer dalen.

Heb jij hier ook een verklaring voor.

• zelande

Zo Cornelis, zoals je hebt laten weten, zou er voor Gyor een rooskleurige toekomst zijn, mede door het door Brussel gefinacierde vliegveld.

We zijn inmiddels 6 maanden verder, en ik zie nog weinig vernadering.

De website van het vliegveld, ziet er nog steeds hetzelfde uit, ik zie geen verschil.

Dus, toch weer geldverspilling, om Audi blij te maken, met geld wat van de Duitse en NL belastingbetaler wordt opgehoest?????

• vadrozsa

om je ff te updaten: de luchthaven voert momenteel gesprekken met Solyom om Pér te gebruiken als hub ipv Budapest.

• zelande

Ja, en wat zal dan volgens U het eindresultaat zijn, een HUB, dan moeten vracht en passagiers overstappen, op een vliegveldje waar geen faciliteiten zijn???

Nog langer onderweg, nog meer overslagkosten. En voor de cargo, met een schuurtje van 900 m2, wat wil je hier dan bewerkstelligen.

Neen , het gaat hier om een groot bedrag aan EU subsidies, welke wederom door een multinational zijn misbruikt. wederom gemeenschapsgeld, wat door het grootkapitaal is ingenoemen.

Dat wil ik er mee zeggen.

• dedade

zelande Schreef:

——————————————————-

> Zo Cornelis, zoals je hebt laten weten, zou er

> voor Gyor een rooskleurige toekomst zijn, mede

> door het door Brussel gefinacierde vliegveld.

>

> We zijn inmiddels 6 maanden verder, en ik zie nog

> weinig vernadering.

> De website van het vliegveld, ziet er nog steeds

> hetzelfde uit, ik zie geen verschil.

>

> Dus, toch weer geldverspilling, om Audi blij te

> maken, met geld wat van de Duitse en NL

> belastingbetaler wordt opgehoest?????

Ik ben ook gek op ouwe koeien.:D

Was dat topic al lang weer vergeten, even gaan ophalen overAudi…..

DeDaDe