bezoek tandarts

  • diaan

    Mag ik misschien het adres van deze tandarts

  • idéfix

    beste diaan,

    Het adres is Bolgar Koz 29 in Pécs. Erg gemakkelijk te vinden. Het is een straatje aan de andere kant van de grote straat waar de Tesco en Kika liggen.

    Een Tomtom geeft het adres gewoon aan.

    zie ook : www.mosolygoszaj.hu

    emailen voor een afspraak via mosolygoszaj@mosolygoszaj.hu

    Kan gewoon in het Nederlands !

    Telefoon +36 304252 767

    groet.

  • diaan

    Dank je wel voor het adres.

    Ik zal hem eens benaderen

  • joop

    Wij hebben er in pecs hij is goed en spreekt ook nederlands. De kwaliteit is uitmuntend, hij geeft rekening voor de nederlandse verzeikering ook. We hebben 5 jaar garantie een certificaat van de materialen. kijk op de site: www.mosolygoszaj.hu

  • Idéfix

    ha die joop,

    dat is inderdaad de tandarts die ik bedoel , en wij zijn daar dus geweest !

    Verzekeringen zijn niet altijd even geweldig, maar om nu meteen van een verzeikering te spreken … :):)

  • tamaseva@yahoo.com

    Wie van jullie heeft een recente goede eerwaring met een tandarts in Boedapest?

    Alvast bedankt,

    Eva

  • Gepa

    Volgens mij is dit een oude topic en vele malen herhaald. Ook hier geld volgens mij dat de meeste tandartsen die genoemd worden best goed zullen zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen ervaring en geeft deze hier weer. Je kunt ook even kijken naar de prijsverschillen die Hongaarse tandartsen berekenen.

    Deze onderstaande geeft ook een prijsindicatie ter vergelijking.

    http://www.fogorvoscentrum.com/

  • Jan

    Hee Gerard,

    Ook weer in town.

  • A.R

    Beste Eva ea,

    Hopelijk geen reklame , maar in het Flamingo hotel in de Tas Vezér utca 3-7 1113 Budapest is een tandarts kliniek.

    Het hotel is gelegen aan de hoek met Villanyi ut en gemakkelijk bereikbaar met de tram bv nr 2 tot Moritz Sigmund eindstation.

    De tandartsendienst is een moderne dienst met meertalige personeel.

    Wij gaan er niet meer omdat we buiten Budapest in de buurt van Veregyhaz wonen. Daar is een uitstekend tandheelkliniek.

    Wil je meer gergervens kennen over tandartsen in Budapest , laat maar een berichtje.

    Veel succes.

    Mvg.

    Fons

  • Gepa

    Klopt, bij de gratie van, mag ik mijn kunsten weer vertonen.