In Boedapest is een ‘zwerver-verbod’ ingesteld

• Gepa

Ja, zo kun je hiermee alles afdoen X( Jan, not my problem enz. :D

• Jan

Lezen wat ik schrijf. Probeer het eens te begrijpen.

• Gepa

Helaas, niet echt sociaal en nee niemand ligt in mijn badkuip aangezien ik dei niet heb.

• Gepa

Zoals vermeld heb ik die persoonlijk gemaakt op de aangegeven plaats en het tijdstip. Maar ja, ongelovigen trekken het in twijvel en maken er een circus van zodat zij hun gelijk kunnen krijgen :X

• A.R

Hallo Jan,

Ik ga volledig met jouw redenering accoord.

Zelf was ik er van overtuigd dat Hongarije de infrastructuur snel moest aanpakken en ivm autowegen is dat gebeurt .Voorbeelden moet ik zeker voor je geven. Denk maar aan de weg Nr 3 en nu de M3 . Denk maar aan de M0 enz.

Ik wil alleen aangeven dat dit geld niet naar sociale voorzieningen kon gaan. Je weet zelf wat de gemiddelde pensioenen zijn in Hongarije. Ik vraag me al jaren af hoe de Hongaren met zulk een pensioen kunnen rondkomen.

Wat i wel zie dat er snel veel veranderd en niet altijd slecht in Hongarije en zelf in de economie. Vorige week publiceerde de EU de vooruitgang van de economie in de EU. Wel Hongarije met een groei van rond de 0,8 procent zit dus niet slecht.

Ik wilde alleen maar reageren op de gepubliceerde foto.

Zelf heb ik nog geen last van zwervers en bedelaars, zeker niet zoveel als bv in sommige delen van bv Brussel, toch de zogenaamde “ hoofdstad van EU ”.

Ik lees sinds de laatste verkiezingen maar alleen negatief nieuws uit Hongarije. Denk maar aan de verkoopspunten van sigaretten. Is er werkelijk een nieuwe “ zwarte markt ” op bv bepaalde pleinen in Budapest. Ik merk er niet veel van, maar misschien ziet men dat ik een “ niet-roker ” ben.

Mvg.

Fons

• roger.seys@base.be

Jan,

Ik heb vorige winter ca 3 maanden een dakloze in huis genomen,

Roger

• roger.seys@base.be

Fons,

Het idee van een verplichte bijdrage aan de armoede bestrijding door een belasting op 2de eigendom of/en vermogen belasting vind ik een goed idee.

Dat noemt men het geld halen waar het zit en daar wil ik best aan bijdragen.

Roger

• Karel Stromph

Voor zover ik weet IS ER voldoende opvang voor daklozen. Echter daar is alcohol en drugverbod. Dat is de reden waarom velen geen gebruik maken van de voorzieningen. In dat geval lijkt mij het verbod volstrekt gerechtvaardigd.

• Balázs

Och ja, ik was even vergeten dat ik geen mening mag hebben. Gefeliciteerd, JIJ bent geslaagd!

• Balázs

Jij kunt het maar beter niet over opvoeding hebben, want het is overduidelijk dat jij die nooit hebt genoten…..