Chinees restaurant

• siomark

Wellicht zoek je meer een Indonesische restaurant, zo zijn nl de Chinezen in NL meer, wellicht is dit wat:

Indonesisch restaurant BP

CORRECTIE, zie op hun facebook dat ze alleen nog catering doen, restaurant is gesloten, helaas…

• willie_

Ziet er goed uit.

• siomark

Ze hebben zelfs Sateh en Nasi goreng, ik heb er eerlijk gezegd op gegoogeld, was er ook nog niet, maar ga ze vast ook eens bezoeken(:P)

Facebook pagina

CORRECTIE, zie op hun facebook dat ze alleen nog catering doen, restaurant is gesloten, helaas…

• Balázs

Een Nederlandse Chinees zul je hier niet vinden. Dat is namelijk Indonesische-Chinees Nederlands…..

• edma

Ja, wat heb ik daar aan als iemand Googled naar een chinees restaurants, dan weet ik nog steeds niet of het eten daar smakelijk is of niet.

Mijn vraag was, waar kan ik met mijn gezin en vrienden lekker chinees eten?

Wie heeft er al meer chinees gegeten in Budapest en wie kan mij zijn ervaring mededelen.

Heb zo zachtjesaan het gevoel dat ik een stomme vraag stel.

Groet,

Martin

• Jan

Hallo Martin,

Het was helemaal geen stomme vraag. Maar blijkbaar hebben nog niet veel mensen Chinees gegeten in Boedapest.

Van Willie heb je een adres en ervaring gekregen.

• Gepa

Bij Budapest-Keleti pályaudvar zit aan de rechterkant een goede Chinees/Kantonees restaurantje met heerlijke verschillende gerechten. Ik ben wel de mening toegedaan dat het een heel eenvoudig en sober restaurantje is. Of je dat voor ogen hebt met het gezelschap, kan alleen jij beoordelen.

• edma

Bedankt voor de tip Gepa, deze komt ook op de lijst en nemen we dus mee op de selectieronde, dat is dan ook nog eens plezier voor de onderzoeks commissie (mijn vrouw en ik).

Groet,

Martin

• Gepa

Ik heb gezocht op Kínai / kantoni éttermek en kom bij verschillende eetgelegenheden uit.

Deze http://www.etterem.hu/2922/etlap vermeld tevens de gerechten en prijzen. Misschien heeft iemand hier op het prikbord ervaring met dit restaurant en kan je meer vertellen?

Wil je echt exclusief dan is Rickshaw aanbevelenswaardig!

Het restaurant restaurant Riksja bied een ware zeldzaamheid in Boedapest. Het vormt een brug tussen de verschillende Aziatische keukens, Het is een spannend geheel in keuken welke de Chinese, Thaise en Indonesische smaken combineert. De Chinese kok kan verbazingwekkend jongleren maakt een verrassende combinatie van Kantonese en Sichuan delicatessen en smaken. Een van de meest beroemde specialiteit is Peking eend, het is in Peking een van de beroemdste gerecht welke dateert uit de keizertijd en al werd geproduceerd. Het restaurant is gelegen in het Corinthia Grand Hotel.

Menu: http://corinthia.com/Global/Budapest/Documents/2013_Rickshaw.pdf

Contact

1073 Budapest, Erzsébet krt 43-49.

http://corinthia.com/hotels/budapest/dining-and-bars/restaurants/rickshaw-restaurant/?id=1317

• siomark

Wilde alleen kijken of er Indonesisch was, omdat dat meer op NL Chinees lijkt, die bij keleti was ik ook al eens, is goed maar heeft niets met “chinees” zoals in NL te maken, waarna je vroeg.

Smakelijk.