Ik denk Hennie dat ze bij het Tesco hoofdkantoor meer met vrouwen dan met mannen ophebben want op 22-07 had ik mijn verhaal naar het hoofdkantoor verzonden en ook dat 30 dagen bericht ontvangen maar tot gisteren mocht ik nog geen reactie van het hoofdkantoor ontvangen en overigens ook niets van het filiaal en de serviceafdeling.
Wat wel gebeurde is dat na een stilzwijgen van de kant van de Tesco van bijna zes weken (had mijn gras verzocht om deze periode niet te groeien) ik gisteren een telefoontje van het filiaal kreeg dat ik mijn maaier op kon halen.
Er lag een aantekening bij dat er geen storing aan het apparaat te bespeuren was en dat het een hobby toestel was en niet geschikt was voor proffesioneel gebruik.
We hebben het over een MTD bosmaaier van om en nabij 60.000,- forint en dus niet over een chinees merk van 20.000,-forint.
Zal ik wel dom zijn maar met mijn boerenverstand (had ik dat maar, dan had ik misschien iets anders gekocht), dacht ik dat je met dit ding toch redelijk zou moeten kunnen maaien.
Ik neem aan dat na aanleiding van mijn opmerking dat de machine er na een uur mee ophield , reden voor hen was om die aantekening te plaatsen van dat “hobbytoestel”.
Vreemd blijft dat we de machine kapot gebracht hebben en werkend terug kregen alleen valt het de tuinman nu op dat er maar weinig compressie aanwezig is en dan nog zwart op wit stellen dat er geen mankement gevonden is, vraagt blijft of er dan ook wel naar gezocht is.
Onbevredigend allemaal en zit het hoofdkantoor er nu achter dat ik de machine op deze manier en toch onverwacht thuis gestuurd heb gekregen?
Wat nu verder?? Een Stihl volgens de tuinman want betere zijn er niet en uiteraard niet kopen bij de Tesco.
Blijft te gek dat een MTD bosmaaier van zo'n 60.000,- ft.als hobby-apparaat wordt gekenmerkt, het apparaat wel weer werkt maar er nagenoeg geen compressie op zit, hoe lang gaat dit bij gebruik nog goed………?
Tesco…………., nou ja, laat ik ze nog even de tijd geven om van het hoofdkantoor uit te reageren naar mij.
Wordt vervolgd en ik denk dat het advies van Oehoeboeroe om naar Engeland te schrijven nog niet zo'n gek idee is.
Groet,
Martin