service Tesco

• hennie

Wij hebben 2 maanden terug een bosmaaier gekocht bij Tesco. Een maand later in gebruik genomen. Eerst met boekje daarin beschrijving stond welke mix erin moest naar een benzinestation. Daar hebben ze gemengd, 1 op 40 wat in het boekje stond. Dit op de bosmaaier gedaan, maar de bosmaaier deed het niet. Terug naar de Tesco want we hadden tenslotte garantie. De Tesco stuurt ons door naar een servicepunt in Kaposvar en daar zou de bosmaaier gerepareerd worden. Een paar weken later telefoon over de bosmaaier, hij kon niet gerepareerd worden want er was een verkeerde mix ingegooid en dat had alles beschadigd. Wij met de jerrycan met mengsel wat we hadden gebruikt naar die man, maar hij wou er niet eens naar kijken en zei doodleuk, het is uw eigen schuld u heeft verkeerde mix gebruikt. Dit heeft hij op papier gezet richting Tesco en conclusie: Tesco zegt ook geen garantie want u heeft er verkeerde mix ingedaan!!! Wij willen bewijzen dat dat niet zo is, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Nu wil ik graag een klacht indienen bij het hoofdkantoor van Tesco, maar heb inmiddels al een uur aan de telefoon gehangen, in de wacht gestaan, maar niemand gesproken en dat terwijl ik alleen maar een emailadres van de betreffende afdeling wil.

Is er hier op het forum iemand die info voor me heeft?

• edma

Hallo Hennie,

Zal wel een schrale troost voor je zijn dat je medelotgnoten hebt want met mij is ook al het een en ander voorgevallen bij de Tesco.

Ga er nu nog niet over uitwijden want ik heb net geschreven naar het contactadres van de Tesco en alvorens en publiek te gaan mopperen wil ik toch eerst de Tesco het voordeel van de twijfel gunnen.

Wordt misschien vervolgd.

Je vraag is een emailadres en dat is als volgt:

Google op: Tesco kapcsolati iróda, klik op de link en klik vervolgens op het verschenen scherm van de Tesco (links) op:

Írjon nekünk, válaszolunk!

Hier kun je je gegevens invullen en je klacht deponeren.

Veel succes

Vriendelijke groet,

Martin

• Karel Stromph

Als de motor geheel niet gedraaid heeft kan een verkeerde mix hem NIET beschadigen. Haal alles eruit laat hem droogdrogen en doe de goede mix er in. Hij zou moeten lopen.

Succes ermee, Karel

• jaap.petersen@yahoo.com

Hallo Hennie,

Misschien een dure les, maar apparaten moet je NOOIT bij de Tesco kopen. Servie is K.U.T. Daar zijn de prijzen dan misschien ook naar.

Let maar eens op. Koop een stofzuiger, dan hebben ze de stofzakken voor dat type niet. Diverse printers in de schappen, maar inkt alleen voor printers die ze niet verkopen of verkocht hebben.

Ga voor een bosmaaier naar een Stihl shop. Daar heb ik hele goede ervaring mee. Repareren snel en goed. Kortom goede service.

Jaap.

• beirdo

Ik ben ook niet kapot van de service van de TESCO en dan druk ik me voorzichtig uit.

Gr Jan

• relax

Tesco. Leuke winkel voor etenswaren….

paar jaar geleden verkochten ze Senseo koffie machine…. ik dacht nog leuk… Tot dat ik vroeg waar ze de koffiepads hadden…

nee die verkochten ze niet…..

groetjes

Mary

• jaap.petersen@yahoo.com

relax Schreef:

——————————————————-

> Tesco. Leuke winkel voor etenswaren….

>

> paar jaar geleden verkochten ze Senseo koffie

> machine…. ik dacht nog leuk… Tot dat ik vroeg

> waar ze de koffiepads hadden…

>

>

> nee die verkochten ze niet…..

>

> groetjes

> Mary

Tot voor kort verkochten ze inderdaad de Senseo. Hoe dat nu is, geen idee. Ze verkopen tegenwoordig de pads, tenminste er is plek voor in het schap maar meestal is het uitverkocht, zeker als ze in de aanbieding zijn.

Verder is de indeling van de winkel heel erg logisch. Enig idee waar de koffiefilters hangen? Naast de stofzuiger filters.

Jaap.

• Gepa

Gewoon je bril goed opzetten Jaap. Pads zijn niet echt goedkoop hier in Hongarije dus prbeer je familie, vrienden en kennisen te bewegen dat zij een doos voor jullie mee willen nemen.

• Charles.Bruin

Jaap heeft geen bril, wel een baard, en wat voor een. Mag dat ook?

Maar dat helpt weinig bij 't zoeken naar pads.

• Jan

Hallo Jaap,

Overweeg eens een Philips Saeco koffiezetter. Op ieder moment verse koffie.

Over onze Intelia ben ik goed te spreken.