65+ pas in Hongarije?

• Karel Stromph

Gebruik maken van een recht kan nooit beschamend zijn.

Karel

• A.R

.

• A.R

.

• Gepa

Pensioenen in de publieke sector worden gewoonlijk uitsluitend belast in het land van de overheid waar u in dienst was.

• A.R

.

• Karel Stromph

Fons,

Meen je dat, staan ze bij het parlement paspoorten te controleren? An sich geen gek idee, uiteindelijk wordt beroep gedaan op een (extra) service, die uit prudentie niet berekend wordt aan burgers van lidstaten.

Groet, Karel

• A.R

.

• Gepa

Klopt als een bus en ik ben in Nederland belastingplichtige. En indien ik geld in Hongarije verdienen, betaal ik daar belasting over. Het zou ook niet gewoon zijn dat als je je geld elders hebt verdiend en/of je pensioen hebt opgebouwd je in een ander land belasting erover zou moeten betalen.

Volgens mij geld, dat weet ik niet zeker, ook voor de Hongaren die eventueel een pensioen in het buitenland hebben opgebouwd over dat deel betalen ook zij, in de regel geen belasting.

• harli

Ik spendeer mijn in het westen verdiende geld al meer dan 20 jaar in Hongarije beste mensen en werk nog steeds dus heb geen PENSIOEN.Mijn belastingen draag ik af in NL .Het lijklt mij dat iedereen die genoeg heeft niet nog eens gratis gebruik moet maken van een openbaar vervoer wat al niet al te veel geld kost vergeleken bij NL of B.Gepensioneerden uit west europese landen hebben genoeg pensioen om hier een riant leven te hebben dunkt mij.Let wel,dit is een persoonlijke mening.Heb schijt aan profiteurs.En Lujza voor U ben ik nog altijd U en geleuter laat ik aan U over.

• A.R

.