Kwaliteit van brood

• Gepa

Wat zou daar mis mee zijn?

• roger.seys@base.be

Roger

Ik koop het brood bij de lokale kruidenier of in de Tesco nog nooit schimmel gehad.

• YB

Inderdaad vinden wij het brood wat je hier bij de supermarkt koopt vaak erg snel droog en oud en is het snel niet meer te eten.

Vandaar dat wij meestal alleen maar brood bij de betere bakker kopen en in dit invriezen of zelf brood met de broodbakmachine maken…

Maar aan de meeste reacties te lezen is het blijkbaar een kwestie van smaak en voorkeur.

• roger.seys@base.be

Vers brood kopen bij de betere bakker en dan invriezen :S lijkt me toch niet zo origineel.

• oma Inge

Wij kopen altijd brood bij Jan de Hollandse bakker, …..heerlijk, al verschillende soorten geprobeert, allemaal heerlijk, lekker ouderwets vers brood ook nog de volgende dag!

• Jan

Wij vaak van de Rádi Pékség uit Eger. Het beste brood uit de verre omstreek. Zie HIER hun assortiment.

• lujza

Wij gaan vaak naar Aranycipó in de Arkad in Pécs.

Heel veel soorten en allemaal even lekker, ook nog belegde broodjes, taartjes en koffie, dus je hoeft niet met een lege maag naar huis te vertrekken.

Ook de Spar heeft heerlijk bruin brood, meestal alleen 's morgens, omdat het zo snel weg is.

• Jan

Ook de Spar in Mezőkövesd. Prima brood.

• Gepa

Lijkt mij ook, maar zal wel weer een reactie geven (:P)

• Charles.Bruin

Boekeneigenwijsheid! ;)