vaste internetverbinding

  • siomark

    Dan zeg je het toch precies(-: Er staat beltegoed op en je gebruikt hem 1 maand…. Heb het veelvuldig gevraagd bij Tmobile, vraag het zelf maar, 1 maand en dan is het gedaan, dan gaat ie terug naar een snelheid waar je niks meer mee kan. Wanneer je dan weer oplaad, dan krijg je het beltegoed wat je had weer terug, maar weer voor een maand, waarom zou ik erover liegen? Ik heb inmiddels een abbonement in NL afgesloten met vodafone, zakelijk, per maand geloof ik €30,00 en dan heb ik 2gb in NL en 2gb in het buitenland(paspoort landen van vodafone) Dat voldoet prima!

  • dorien65

    We willen ook internetverbinding in ons huis in Miklósi, maar waarschijnlijk is de kabel al vol. Al hier en daar geinformeerd wat er aan andere mogelijkheden zijn, maar kreeg alleen maar slechte mogelijkheden.

    Heeft er iemand ervaring met een andere manier van internet?

    Dorien

  • spek@hotmail.com

    ik heb exact dezelfde ervaring, geen beperking van een maand op mijn tmobile pre paid

  • Hetty

    Anonymous

    We willen ook internetverbinding in ons huis in Miklósi, maar waarschijnlijk is de kabel al vol. Al hier en daar geinformeerd wat er aan andere mogelijkheden zijn, maar kreeg alleen maar slechte mogelijkheden.

    Heeft er iemand ervaring met een andere manier van internet?

    Dorien

    Hoi Dorien ik heb altijd internet m.b.v. een abonnement via een dongel. Afgeloten in Hongarije bij Telenor. Kosten per maand 4.373 Huf.

    Werkt altijd, alleen geen wifi.

    Daarom wil ik in mei, als we in Zics zijn, toch voor een vaste aansluiting gaan kijken. Volgens mij is Miklósi het buurdorp van Zics, misschien kunnen we samen eens kijken wat er mogelijk is.

    Hettz