vaste internetverbinding

  • belgintbuitenland

    ik heb twee gsm kaarten in hongarije plus een mobiel internetkaart en dit alles bij t mobiel en dit zonder lacksim kaart te tonen.

    de mobiele internetverbinding laden wij telkens volgens verbruik op bij de k & h bank.

    blijkbaar doen ze dan niet zo moeilijk bij ons in het dorp bij t mobile

    maar we willen voor de bewaking overschakelen naar vast (met camerabewaking) en volgens mij ligt er in ons straat kabel…t zal een kwestie zijn van onderhandelen zeker?

  • A.R

    Hallo,

    Als je iets wil weten over bewaking, dan geef ik je de raad om eens het item “ inbraak” na te lezen:

    Je zal zien dat daar een persoon schreef over het systeem dat hij liet plaatsen en kosten inbegrepen voor bewaking.

    Stuur gerust een mailtje naar die persoon , hij zal je wel willen goede raad geven.

    Je mag gerust mijn naam vermelden hoor.

    Laat ook iets weten of je aan een abonnement voor email geraakt en dit zonder grote problemen:

    Laat aub weten hoe het evolueerde.

    Nog een prettige zondag vanuit Erdökertes.

    Mvg.

    Fons

  • josvanruitenbeek

    Voor een mobiele aansluiting heb je adreskaart nodig, ze willen immers graag weten waar je woont, in Nederland moet je je adres dmv recente bankafschrijving of officiele post van de gemeente legitimeren. Bij een vaste aansluiting is dat niet nodig, het adres is immers bekend, het huis waar de kabel naar binnen gaat.

    Jos

  • Edwin

    Daar zit zeker enige logica in. Lijkt me aannemelijk verhaal.

  • marije de Groot

    belg in het buitenland heb je een pb gestuurd

  • Karel Stromph

    Ja dat lijkt me ook, net als met de waterleiding, Ten eerste zal niemand een aansluiting vragen op een ander adres, ten tweede als je niet betaalt kan het weer afgesneden worden.

  • A.R

    Hallo Karel,

    Het afsluiten van de email verbinding gebeurt gewoon in het bureau van de firma:

    We hebben het eens een keer voorgehad toen ze dachten dat we niet betaald hadden.

    Zonder verwittiging merk je plots dat de mail niet meer werkte.

    Een telefoon naar de firma volstond.

    Mvg.

    Fons

  • Karel Stromph

    Wat een stel malloten.

    In mijn huis in Engeland kwam de verwarmingsolie via een net binnen (zoals water of de electriciteit). Maar omdat we er vrij weinig daar waren - en n ooit in de winter - was ons gebruik vrij laag. De meter (de klok) was in de muur en van buiten zichtbaar/afleesbaar. Toch kregen we iedere keer gezanik daarover, dat we maar het (daarheersende) gemiddelde moesten betalen. Ik heb zeker 10x naar het bedrijf geschreven, dat we bijna geen olie verbruikten. Het hielp niet. Overigens hadden we geen probleem met het water of de electriciteit. Daar geloofden ze ons.

    Groet, Karel

  • lin

    nou ja,ik weet zeker dat ik internet heb en geen kaartje….misschien verschillend per dorp????

  • eddy111

    ik heb gsm kaart en data kaart voor laptop beide T mob zonder problemen bekomen. En die bewuste beperking van 1 maand heb ik nog niet opgemerkt. Ze blijven goed werken ook al gebruik ik die maar een maand per jaar. ik zorg wel dat er bel waarde op staat .