mvg
Hallo Fons,
Omdat ik regelmatig in het Gellért overnacht hierbij wat prijzen:
voor een standaard kamer betaal ik 39000 huf voor 2 personen waarbij ik uitzicht over het zwembad heb. Wil ik uitzicht op de rivier betaal ik daar 5000 huf extra voor. Dit doe ik wel in de zomer maar niet in de winter, omdat het s'winters rustig is aan de zwembad kant en s'zomers langer licht is voor het uitzicht.
als je een suite wenst, ze hebben twee verschillende, standaard en deluxe, betaal je resp. 59000 en 75000 per nacht.
Goedemorgen Fons. De prijzen van de kamers staan gewoon op internet en zullen ook wel een beetje afhankelijk zijn van de periode van boeking. Voor een beetje kamer ben je inderdaad al gauw 180 euro p.p kwijt incl een zeer uitgebreid ontbijt. Ik had een prachtig uitzicht op de Donau maar het is natuurlijk dan wel wat rumoeriger.
Verder is in de prijs inbegrepen het gebruik van de baden en worden je gratis badjassen en handdoeken ter beschikking gesteld.
Ik weet niet of het al langer is maar het buitenbad is nu ook een golfslagbad, om het hele uur 10 minuten.
De prijzen verder in de restaurants en de brasserie zijn gewoon op westers niveau maar het is allemaal wel goed verzorgd.
Hierbij de link naar het hotel
http://www.danubiushotels.com
Mij is het wel goed bevallen en volgend jaar met de 20 e augustus ga ik zeker weer een paar nachtjes terug.
groeten Sjozef
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?