kassa wizzair

  • cbrons@gmail.com

    21 nov. vlucht geboekt bij wizzair naar boedapest via internet ,.

    Helaas correspondeerde mijn volledige voornaam op de print niet exact met die op het paspoort vermeld staat,resultaat 120 euro extra betalen.

    voor mij stonden 4 mensen met hetzelfde probleem,dus x 4.

    we hope, you have a nice flight,said the lady

  • Mandys

    Dat hebben wij ook gehad. Je naam op het ticket moet exact hetzelfde zijn als in het paspoort. Dus volledige voornamen.

    Ik heb echter net zolang op de dame van de ticketservice ingepraat dat ze het veranderd hebben zonder de rekening.

    Die zou 2 maal zo duur zijn geweest als het ticket!!!

    Leuke bijverdienste terwijl ze beweerde dat je het niet verkeerd kon doen via hun site!

  • Stanley

    Wat dat betreft is WIZZ AIR verschrikkelijk, ik heb een ticket geboekt voor iemand met de voonaam Nóra, nou het systeem pakt het streepje niet en maakt er NRA van, dus ik gewoon NORA inboeken, kwamen ze dat er geen streepje op de o zat, duurde 1 uur voordat ik het in die snuggere hoofdjes had geprint en het op mijn laptop had laten zien met en boeking.

  • Edwin

    Je moet inerdaad goed kijken bij de boeking, wijzingingen achteraf zijn erg duur!

    Je moet je eerste voornaam en achternaam vermelden, inderdaad zoals vermeld in het paspoort.

    Dus niet al je voornamen, daar is geen ruimte voor. Dus volledige eerste voornaam en achternaam invullen!

    Maar dat is bij alle vliegtuigmaatschappijen hetzelfde en geld niet alleen voor Wizzair!

  • Mandys

    Mijn dochter moest met beide voornamen vermeld worden. Initialen hadden ze nog nooit van gehoord wat dat was! Achteraf kon ik natuurlijk niet controleren wat ik maanden eerder had ingevuld, zou dus heel goed kunnen dat voor beide namen toen ook geen ruimte was…..

    Tickets zijn dan wel vaak goedkoop maar wat er bij hun allemaal nog bijkomt, kosten voor betalen - bagage - inchecken …. loopt toch wel aardig verder op…..

  • Truus

    Hoi Dit is bij Ryanair ook, staat er niet hetzelfde als op je paspoort dan is het ook bijbetalen.

  • Jean1

    Het zijn gewoon schoften. Op deze manier wordt ‘de winst’ bijelkaar geschraapt.

    Ik stond er vorige maand met 12 mensen waarvan er 7 verkeerd waren. Ik kon 840 euro afrekenen in Eindhoven.

    De consternatie was zo groot (door toedoen van mij, haha) dat het vliegtuig 15 minuten vertraging kreeg en ik er uiteindelijk 7 heb afgerekend. “Eén was er dan maar gratis” zeiden ze. Wat denk je? op de terugvlucht in Budapest bleek dat er dus 1 niet gewijzigd was; of ik dan even voor terugvlucht, maar OOK nog voor de heenvlucht nog wilde dokken. Dit was echt de limit. Ben zo boos geworden dan het uiteindelijk 10 euro werd. Wat een oplichters!!!!

    Uiteraard een klacht ingediend en eis mijn uiteindelijke 730 terug.

    Kreeg pas een vriendelijk briefje terug dat het onze eigen schuld was.

    Ik vind het niet erg als je alles volgens de regeltjes moet doen, maar enkele maanden terug was het nog niet zo. Ik ben dit jaar met enkele 100-den mensen geweest die ook veel alleen hun voorletters hadden ingevuld en dat was ok. Ineens moest de voornaam er staan, dus KASSA!

    Ik heb ze nog de tip gegeven om de wesbite zo af te blokken dat er po gecheckt wordt, maar nee, je moet het zelf uizoeken.

    Helaas zijn er niet veel alternatieven voor Budapest, anders konden ze van mij aan het g * s.

    Gr e et'z,

    Jean1

  • John57

    ik vlieg niet meer met WA

  • lujza

    KLM is een prima alternatief.

    Heb net geboekt en betaal 39000 HUF.

    Dit is incl. alles, ook bagage.

    Prettige tijden om te vliegen en keus uit 2, soms zelfs 3 tijdstippen.

  • tevreden

    Bij WIZZ betaal je gewoon voor wat je gebruikt dat weet je van te voren, dus als je besluit om de boarding pass zelf in te vullen (eigen keus) en dat niet goed doet, zul je de extra kosten moeten betalen.

    De laatste keer waren wij voor 2 personen retour 102 euro kwijt, incl alle kosten o.a. creditcard.

    Ik snap nog steeds niet hoe ze het er voor kunnen doen.

    @ Jean1, Iemand die een heel vliegtuig 15 minuten laat wachten en daar ook nog trots op is Quote<(door toedoen van mij, haha)> kan van mij zelf aan het g * s

    jan