kassa wizzair

  • Wilco

    Volledig mee eens!!

    Als je zaken niet correct invult is het gewoon je eigen schuld.

    Niet zeuren dan en verlies nemen.

    Het is al veel langer en niet alleen bij Wizzair, dat zaken conform

    je paspoort ingevuld moeten worden. Dus je was gewaarschuwd.

    Dat ze niet altijd streng zijn is dan mazzel voor die, die moeite

    hebben om zaken correct in te vullen.

    Wilco

  • arjan

    Vreemd, ik heb heel wat collega's die een naam hebben met een Hongaars leesteken en daar nooit geen problemen mee hebben gehad. Hoe kan zoiets nou bij een Hongaars bedrijf problemen veroorzaken?

    Arjan

  • Stanley

    Probeer het zou ik zeggen

  • Stanley

    Je hebt gelijk maar dan moet het online system het wel toe laten.

  • Edwin

    Op de boekingssite van Wizzair wordt heel duidelijk gevraagd naar de voornaam en achternaam. Niet naar de voornamen!

    Dus vermelding van volledige voornaam en achternaam is voldoende en correct. Wij hebben daar nooit problemen mee gehad, terwijl mijn partner drie voornamen in het paspoort heeft staan.

  • Jean1

    Dank je jan.

    Nee hoor ik ben er niet trots op. Ben juist blij dat ze die kist wat langer hebben laten staan. Punt is dat ik kort er voor met gasten ben geweest die alleen hun voorletters hadden ingevuld. Dit was ok; maar pas dus niet meer, en dan baal je nauurlijk wel even een beetje; vooral als je er met 14 gasten staat. Maar ok; we weten het nu weer. Ik heb gehoord dat Malev zich ook stort in de low-budget klasse en voor weinig gaat vliegen van Schiphol naat Ferihegy 2, dus wellicht is dit een alternatief. Je krijgt in ieder geval prima service, koffie en een broodje. Wizz kan van mij de pot op met hun arrogantie!

    Gr e et'z,

    Jean1

  • bram

    met malev 75 euro retour incl kosten en service dus??je hebt wizz echt niet nodig alleen goed opletten en niet op een extacte datum willen vertrekken

  • Joyce

    Hoi, 

    Is het nog steeds zo dat Wizzair streng controleert op de namen op de vliegticket? Ik heb mijn initialen op de vliegticket gezet ipv de voluit geschreven namen. Ik zie veel voorbij komen van 10+ jaar geleden, maar niks van de afgelopen jaren. Wellicht dat iemand hier het antwoord op kan geven. Alvast bedankt!