Met de auto naar ZW Hongarije!

  • Edwin

    Ja, maar het laatste stuk van de M6 kent mijn TOM TOM nog (steeds) niet!

    Dan heb je een abonnement op kaartupdates en sluit je de TOM TOM regelmatig aan, en dan toch nog “achter” lopen!

    Daar baal ik best van, daarom ben ik niet 100% zeker van mijn TOM TOM route en vroeg ik naar de ervaringen van anderen die deze route wellicht al vele malen hebben gereden.

  • Martien

    @Edwin, hier kun je de route plannen met de nieuwste kaart van TomTom.

    Zo kun je zien of het laatste stuk van de M6 wordt weergegeven.

    Martien

  • mary_lou263@telenet.be

    wij zijn ook met de auto naar hier gekomen met de tomtom dat gaat goed

    groetjes

  • lin

    wij hebben onze tomtom in oktober gekocht en zijn er meerdere malen mee naar hongarije gereden.Het laatste stukje was Wenen en dan Gyor / Kisbarapati

    Nu hebben we van de week de tomtom ge-update en nu krijgen we de route onder het balaton langs.

    Is er soms een nieuw stuk snelweg bijgekomen?

  • Edwin

    Ja het laatste stuk M6 is inmiddels klaar. Dit is een snelweg (tolweg) van Budapest naar Pecs.

    Nu rijd je Budapest - Bonyhad binnen 2 uur!

    Wellicht bedoel je deze (nieuwe) weg?

    Ook wij hebben onze TOMTOM kaart geupdate met de allernieuwste kaart van Hongarije.

    Als we TOM TOM moeten geloven schijnt deze nieuwe kaart gedetallieerder te zijn dan de oude kaarten.

  • lin

    oké, bedankt voor de info!Dat scheelt een heel stuk! :)

  • Erik

    Ga je op vakantie naar Hongarije en wil je gebruik maken van de snelwegen regel dan vooraf je E-ticket of betaal met een creditkaart, vooraf in Nederland je E-ticket regelen is ook nog eens goedkoper.

    BETAAL NOOIT MET CONTANT GELD BIJ EEN TOLHOKJE AAN DE GRENS.

    In September naar Hongarije geweest, tolgeld betaald aan de grens bij een tolhokje en contant afgerekend.

    Heb terplaatse een handgeschreven bonnetje ontvangen, eenmaal terug is Nederland is het bonnetje zoekgeraakt.

    Omstreeks 5-11-2018 ontvang ik vanuit Hongarije 2 x een boete a, 77,94 Euro voor het gebruik maken van de snelweg zonder E-vignet.

    Waarschijnlijk is het door mij betaalde geld ergens verdwenen, kortom voel me behoorlijk opgelicht.