Met de auto naar ZW Hongarije!

  • roger.seys@base.be

    Ik sluit me aan bij wat jeroen zegt. Ik ben 1 maal over de route graz gereden en als je al ca 11 uur in de auto zit en je komt dan op de smallere rijstroken in de tunnels met daar het effect bij licht donker licht enz ….. het is om gek te worden.

    Overnachten doe ik in een hotel nabij passau.

    http://www.hotel-ami.de/h-33434-D/anfahrt/hotel-pension-memminger-inh.-fam.-sebastian-in-windorf-renholding%2C-niederbay.-b.-passau.htm

  • anya

    Maar de route Graz als je Phyrn pas neemt = -/- €4,50

    en als je bij St michelll////// afslaat naar Leoben dan rijdt je 25 km extra maar mist de 7,50 van de tol

    en weet het is schitterend die route we zijn toch ook onderweg om te genieten niet alleen om te scheuren van A naar B?

    ANk

  • Edwin

    Allemaal bedankt voor jullie ervaringen met routes van NL naar Hongarije.

    Het maakt het er niet makkelijker op omdat (bijna) iedereen wel zijn “ideale route” heeft.

    Wij gaan proberen om de voor ons geval zo goed mogelijke route eruit te halen.

    Fijn om te lezen hoe dat gaat met de tolvignetten en wat dat ongeveer kost!

    Rijden er niet veel met een TOM TOM?

    Verder niet veel overnachters in Oostenrijk? Jeroen bedankt voor je Hotel tip!

    Als er nog meer mensen zijn die op de route een goed overnachtingshotel (in Oostenrijk) weten dan horen wij het graag.

    Nogmaals allemaal bedankt!!

  • Karel Stromph

    Ja gaat nu (en voor het eerst). De ervaring leert dat de eerstgereden route vrijwel altijd weer genomen wordt. Graz schijnt in de (echte) winter een RAMP te zijn. Nocht je in de winter weer gaan…….. én via Graz willen rijden…..

    Groet, Karel

  • jeroen09

    Even rechtzetten, de tip van het hotel kwam van Roger Seys niet van mij, ere wie ere toekomt, ik rijd altijd in 1 keer door. Ik rijd altijd met TOM TOM en die geeft de route aan zoals Stanley hem ook al aangaf, ik weet de route eigenlijk wel uit m`n hoofd maar ga vaak onderweg weer twijfelen en met T.T. gaat het wat makkelijker .

    P.S. ik woon in de buurt van Dombovar dus het zou wel eens kunnen dat je bij ons door het dorp komt.

    Gr Jeroen

  • Laura

    Hier een goed adres voor de overnachting in Oostenrijk.

    Dit is vanuit Nederland goed te doen. Ben hier al vele malen geweest.

    Even van de weg af bij Amstetten. 's Morgens eerst even een wandeling door de natuur, voordat je de auto instapt.

    Een gezellige familie herberg.

    Bij aankomst gezellig en goed eten.

    Een echte aanrader.

    Gasthof Linde

    Senftenegg 46

    AUT-3325 Ferschnitz

    Tel. +43 (0) 7473 8450

    groeten

    Laura

  • Midden Europa Vakanties

    wij hebben al een aantal keren hier geslapen en dat is ons goed bevallen, net in Oostenrijk even van de snelweg af heerlijk rustig. Heerlijk eten en lekker ontspannen in het zwembad.

  • william

    Hoi Edwin,

    Ik rijd altijd over Budapest van af de grens M1, M0, M6 tot Szekszárd dan de oude 6 tot BonyHád is 18 km

    dan naar Szászvár is 10 km,ik woon zelf 6 km vanaf Szászvár vandaar dat de route mij goed bekend is.

    Heb twee keer over Székesfehérvár gereden door al die dorpen 40 km schiet niet echt op.

    Zet bij Budapest je tomtom even uit,het werkt daar nog niet zo goed,stuurde mij de laatste keer een paar keer de vangrail in :D

    Goede reis.

    William.

  • dianiek

    Ik ben het met william eens

    M1,Mo dan M6

    Alleen de tt zegt constant links af

    dus doe hem lekker uit,het is makkelijk te vinden

  • roger.seys@base.be

    Heb je de onlangs nog een update van je kaarten gedaan ?