kalkprobleem bij ons opgelost

  • jeroen09

    Ik zie het Caya, het topic was al weer een tijdje oud en had geen zin om alles nog eens door te lezen, sorry.

    In het verleden waren er nogal wat negatieve berichten zoals het bericht uit de consumentengids min of meer bevestigd, wellicht werkt dit apparaat wel.

    Het volledige artikel wat overigens uit 2004 is is via onderstaande link te vinden, vooral de alinea aan het eind die begint met "ten slotte" roept nog steeds veel vragen op bij dergelijke apparaten.

    http://www.brabantwater.nl/SiteCollectionDocuments/Artikelwaterontharders.pdf

  • Karel Stromph

    Ik zie dat nu ook het NL water in het geding gekomen is, maar had geen zin om alles te lezen, omdat ik het standpunt inneem dat we in NL (normaal) helemaal niet hoeven te ontkalken en ik ook de drinkwaterverkoop in flessen volstrekt onzinnig vind. Dat water is vermoedelijk dusdanig gezuiverd en bewerkt, dat de dorst niet meer goed lest (dus je moet veel meer van kopen),

    Neen, gelukkig is ons leidingwater, dik in orde. Al kan het per regio verschillen.

    Groet, Karel

    P.S. ik geloof dat enige jaren geleden iemand is overleden aan watervergiftiging, hij moest bij een studentenontgroening, tientallen liters water drinken.

  • Munkadal

    Hallo Anneke,

    Ik zag dat je het kalkprobleem hebt opgelost. Wil je me er iets meer over vertellen?

    Groetjes, Yvonne.

  • mart@interware.hu

    Hallo Anneke,

    Hoe heb jij het kalkprobleem opgelost ?

    ben zeer benieuwd , heb al heel veel geprobeerd !

    Ik woon in Veszprém en hier is het water ook keihard !

    Groeten Mart

  • mariannekaz

    Ook zoekende naar een oplossing voor de kalk kom ik uit bij www.aquacell-waterontharder.nl en die vragen maar liefts 1850 voor een apparaat, en calconditioner vraag tussen de 200 en 400 voor een simpel apparaatje dan vraag ik me af wieowie heeft hier een goed produkt