kalkprobleem bij ons opgelost

  • annekebasal@hotmail.com

    hallo.

    zoals veel mensen met ons hadden wij extreem veel last van kalkproblemen na 3 koffiezetters 1 nieuw element voor de wasmachine en regelmatig maar doucheraampjes en wasbakken poetsen waren wij het zat.

    wij hebben in nl een apparaat besteld en nu 2dagen na plaatsing zien we in de zeefjes van de kranen al dat de kalk die al op de leidingen zat aan het loslaten is merk al verschil met de temp van warm water weet niet of ik hier reclame mag maken dus als jullie info hierover willen mail me dan even dan geef ik de website door van dit apparaat.

    gr anneke

  • jan en riet

    Hoi |Anneke,

    Ook wij hebben in Hongarije last van overmatig veel kalk.

    |Wij willen heel graag de website van jou ontvangen.

    Groet

    Jan en Riet

    www.hongarijevakantieverblijf.nl

  • jeroen09

    Waterontharders zijn hier ook gewoon te koop en ongeveer voor 40-50% goedkoper dan in NL. (Vroeger zat er in NL subsidie op en waren toen net zo duur met subsidie als hier nu)

    Toen wij onze keuken lieten verbouwen hebben we meteen de waterleidingen voorzien van de nodige aansluitingen zodat deze er zo tussen geplaatst kan worden.

    Groeten Jeroen.

  • elizabeth

    ik ook! bij voorbaat dank!

  • duro

    Hoi Anneke,

    Ook wij hebben hier erg veel kalk en zijn dus benieuwd naar het website/adres.

    Overigens hebben jullie het apparaat in Hongarije laten bezorgen of meegenomen uit Nederland?

    Groetjes Duro

  • Caya

    Ja, hetzelfde geldt voor ons. Ik heb je een PB gestuurd met de vraag of je mij ook de website wilt doorgeven.

  • Jan en Annelies

    Hoi Anneke

    Ik heb je ook ´n PB gestuurd

    Zouden graag de website van je vernemen

    Alvast bedankt

    Annelies en Jan

  • pedro.egly@telfort.nl

    Hallo Anneke wil je die website ook naar ons sturen alvast bedankt.

  • Rose DE

    Hallo Anneke,

    Ik woon dan wel in Duitsland, maar ik zou ook graag die website van je ontvangen.

    Groet, Rose

  • Caya

    Hoi Anneke, gaat het nog lukken om die site te vermelden? Of ben ik te ongeduldig?