Sociale contacten

• jacky

Een goedendag beste prikkers.

Wij wonen sinds kort in Hongarije en het bevalt ons redelijk.

Echter wat wij missen zijn de sociale contacten met leeftijd genoten.

Wij zijn op zoek naar leuke spontane mensen met humor in de leeftijd van 30 t/m 50 jaar.

Die er ook van houden om eens lekker uit te gaan in bv Budapest maar ook thuis een feestje kunnen bouwen.

MAAR LET OP, in de korte tijd dat wij in Hongarije zijn hebben we helaas een hoop nare, vreemde, aparte en niet correcte mensen mogen ontmoeten.

En helaas vooral Nederlanders.

Dus wij zijn op zoek naar leuke spontane mensen met smalle ellebogen ( past niet zoveel achter) die zichzelf zijn.

We zijn genoeg teleurgesteld dus weet je niet 100% zeker dat je tot die partij behoort, dan aub niet reageren.

Kunnen jullie jezelf hier echter wel in vinden dan horen we graag van jullie.

Wij zijn een spontaan stel zonder kinderen en 43 lentes jong.

Dan is het uiteraard nog belangrijk welk gebied, 350 km rijden voor een bakje koffie is immers wat ver ( tenzij je heerlijke koffie hebt natuurlijk )

Wij zitten in de provincie Nograd dus van Budapest tot in Nograd ( omstreken Hatvan)

Wie weet tot ziens.

• Gepa

Dit is de meest leuke invitatie die ik hier heb gelezen >:D< Kom op mensen waar zijn de leuke en spontane Nederlanders die dit aantrekt. Helaas wonen wij niet ik hun regio X(

• Jan

Hallo Jacky,

Wij wonen hatvan kilometer ten oosten van Nógrád. Vlak bij de oude 3.

De koffie is echt heerlijk. Je bent altijd welkom.

• marcel

Beste ,

Wij willen van onszelf geloven dat we smalle ellebogen hebben, en oprecht zijn.

Wij hebben ook veel mensen ontmoet in het verleden die niet helemaal ……… bleken te zijn.

Ik zeg ervaringen uitwisselen hahaha

Wij zijn een normaal stel ook zonder inwonende kinderen en wonen in de door jullie opgegeven regio.

Leeftijd is hij 43 en zij 47 ( hij bijna 44 ) :-)

Groeten Marcel en Jac

• dedade

Ik weet niet zeker of ik tot die partij behoor waar jullie naar zoeken en zou graag weten hoe de toelatingsprocedure geregeld is.

Amai, ik beslis toch maar anders, ik haak af omdat ik zeker weet dat ik niet door de ballotageprocedure heen geraak.

Geef mij maar die nare, vreemde, aparte en niet correcte mensen met hele brede ellebogen die nooit zichzelf zijn.(:P)

Al die positiviteit en humor in de oproep, daar word ik duizelig van.

Sorry, DeDaDe

jacky Schreef:

——————————————————-

> Een goedendag beste prikkers.

>

> Wij wonen sinds kort in Hongarije en het bevalt

> ons redelijk.

> Echter wat wij missen zijn de sociale contacten

> met leeftijd genoten.

> Wij zijn op zoek naar leuke spontane mensen met

> humor in de leeftijd van 30 t/m 50 jaar.

> Die er ook van houden om eens lekker uit te gaan

> in bv Budapest maar ook thuis een feestje kunnen

> bouwen.

>

> MAAR LET OP, in de korte tijd dat wij in Hongarije

> zijn hebben we helaas een hoop nare, vreemde,

> aparte en niet correcte mensen mogen ontmoeten.

> En helaas vooral Nederlanders.

> Dus wij zijn op zoek naar leuke spontane mensen

> met smalle ellebogen ( past niet zoveel achter)

> die zichzelf zijn.

> We zijn genoeg teleurgesteld dus weet je niet 100%

> zeker dat je tot die partij behoort, dan aub niet

> reageren.

> Kunnen jullie jezelf hier echter wel in vinden dan

> horen we graag van jullie.

>

> Wij zijn een spontaan stel zonder kinderen en 43

> lentes jong.

>

> Dan is het uiteraard nog belangrijk welk gebied,

> 350 km rijden voor een bakje koffie is immers wat

> ver ( tenzij je heerlijke koffie hebt natuurlijk

> )

> Wij zitten in de provincie Nograd dus van Budapest

> tot in Nograd ( omstreken Hatvan)

>

> Wie weet tot ziens.

• jacky

uhhh tja wat moet je nu met zo'n reactie he, bedanken voor de moeite die je hebt genomen om ons door te geven dat je ervoor past om contact te leggen.

Nou bij deze bedankt dan maar :-(

• jacky

Hoi Jan we hebben je een prive mailtje gestuurd

• roger.seys@base.be

Beste

Wat mij vooral in het oog springt is dat je wel 13 jaar jonger mag zijn maar slechts 7 jaar ouder dan uzelf :) en ik vermoed dat ook enkel Nederlanders tot de selectie toegelaten worden.

Ik wou zeggen als je in de buurt van Keszthely komt staat de koffie klaar, maar met mijn 55 lentes ben ik spijtig genoeg te oud en ja ik ben Belg jammer dus.

Roger

• jacky

hahahah dat u geen Nederlander bent is geen enkel probleem, wij bedoelen dan ook meer mensen die Nederlands spreken daar wij nog niet perfect Hongaars spreken.

Nou niet perfect mmm zeg maar nog helemaal niet. En ook de leeftijd is bijzaak echter de afstand is zeg wat aan de ruime kant 268 km om precies te zijn.

Maar mochten we in de buurt komen dan komen we de koffie proeven :-)

• Jan

En ik heb al gereageerd.

Groet,

Jan