Wizzair boeking

• Balázs

Hallo,

Weet iemand toevallig ook of je bij een bestaande boeking ook extra personen kunt toevoegen? En zo ja, hoe dit moet?

Thanks

• A.R

Hallo Balázs,

Indien je online een vlucht boekte en in zover ik het ken gaat het niet om dan met dezelfde boeking een perssoon tot te voegen. Wijzigen van de naam of bijkomende doiensten vragen wel.

Ga maar eens naar de boeking en probeer maar te simuleren.

Er is wel een andere optie indien je van dezelfde fineanciële voorwaarden wil genieten en die heb ik reeds toegepast. nl

- je boekt voor de nieuwe passagiers een vlucht.

-indien de nieuwe passagier geen zgn “ lid ” kan je opteren voor de keuze “ lidmaatschap ”. Je zult daan zien dat de nieuwe prijs voordeliger is.

Komt daarbij als nu bv voor februari boekt heb je soms boekingen die goedkoper zijn dan wannee

• A.R

Hallo Balázs,

Indien je online een vlucht boekte en in zover ik het ken gaat het niet om dan met dezelfde boeking een perssoon tot te voegen. Wijzigen van de naam of bijkomende doiensten vragen wel.

Ga maar eens naar de boeking en probeer maar te simuleren.

Er is wel een andere optie indien je van dezelfde fineanciële voorwaarden wil genieten en die heb ik reeds toegepast. nl

- je boekt voor de nieuwe passagiers een vlucht.

-indien de nieuwe passagier geen zgn “ lid ” kan je opteren voor de keuze “ lidmaatschap ”. Je zult daan zien dat de nieuwe prijs voordeliger is.

Komt daarbij als nu bv voor februari boekt heb je soms boekingen die goedkoper zijn dan wanneer je dezelfde vlucht enkele weken geleden boekte.

Zeer vroeg boeken is meestal het voordeligste maar niet altijd.

Veel succes en moet het gewoon bijvoegen van perssonen gaan , laat dan iets weten aub.

Mvg.

Fons