Hongaars leren....

• hubert.gielens@gmail.com

Hallo iedereen,

In Kaposvar, in het “Plaza gebouw”, worden door vrijwilligers Hongaarse lessen gegeven.

De lessen zijn in groep en de leraars zijn Engelstalig momenteel.

De eerste les is gratis, de volgende kosten 500 forint per uur.

Meer gegevens:

Compass

Kaposvar Plaza

tel. 82 312-278

e-mail: exchange@compassegyesulet.hu

Hun bureel is elke dag open van 10:00 tot 18:00 behalve op zaterdag en zondag.

Let op, voor zover ik hen begrepen heb, starten zij slechts met een cursus als ze voldoende mensen, in dit geval buitenlanders, hebben om een groep te vormen.

Zij geven alleen les aan een groep, geen individuele lessen…..

Hubert

• Dorien-Luna

Ga ik morgen eens langs dan.

Dat is Kaposvar Plaza?

En waar zitten ze daar ergens?

Of heet het Compass?

• Caya

Weet er verder niets van hoor, maar dit zijn de naw-gegevens. Ik vond ze via http://www.compassegyesulet.hu

Compass Egyesület

Nyitva: H - P: 10:00-18:00

info@compassegyesulet.hu

+36 82 312 278

Kaposvár, Füredi út 41.

7400

Het is in het Kaposvar Plaza maar je moet goed opletten want het is maar een klein bureeltje.

Het heet als ik me niet vergis, Compass en is gelegen dicht tegen de bioscoop.

Dat klopt.

Dit adres staat ook op hun “folder” tesamen met de vermelding “Kaposvar Plaza”. Ligt misschien Kaposvar Plaza in de “Füredi ut”?

• Dorien-Luna

Ik ben mij gaan inschrijven zeg maar. Is geen waar dat ze voldoende mensen nodig hebben, ik krijg alleen les van een meisje. Ofwel is dit omdat ik jongere ben.

Ik ga mij zelf aansluiten bij het project en hopelijk meegaan op reizen met de uitwisselingen, andere culturen leren kennen.

Echt toffe bende, was daar en zat daar meisje ui Estland, Duitsland en Spanje.

Morgen ontvang is mail met daarin de uren die ik les ga krijgen.

Ik zou zeggen ga gaan informeren, want ze geven wel individuele lessen :p

Goed nieuws……