TuliPécs V :) :) :)

• Gepa

Nee hoor, ik bedoelde het goed, ik heb ook geen zin de bittereballen :D

• Gepa

Rechtstreeks van de bollenbedrijf uit Den Helder, zijn voor het achtste achtereenvolgend jaar de tulpenbollen weer binnen.

Traditioneel krijgen ieder jaar de dorpsbewoners een zak met bollen. De dorpsgemeenschap wordt ook niet overgeslagen, deze krijgt een hele doos met bollen ter algemene verfraaiing van het dorp.

• Balázs

Het was weer zeer leuk en gezellig! 70 liter snert op in 1 uur!!

• Jan

Dan heb je wel een opgeblazen gevoel gehad zeker? :P

• Balázs

Ik heb vandaag pas de tijd gehad om zelf een beetje ervan te snekken.

• Oehoeboeroe

Met Fries roggebrood, en ook nog jenever, kaas, stroopwafels en poffertjes. Het was leuk…

• Beela

ik heb enkel snert gehad,kon er niet door met mijn rolstoel,tot de andere kraampjes.

maar t'geeft niet de snert was lekker,

we waren eerst wezen eten in de Replay,dat was een afknapper,koude borden,koude frieten,en mijn varkensribben waren eerst gekookt geweest,alvorens op de grill te belanden,en de saus was opgewarmd poedersaus.

en voor mijn vrouw,een hele berg salade,met 4 stukjes kip erop en koude steakpetatten,mijn buurman had Fisch en chips genomen,bij nader inzien het enigste dat zijn geld waard was,

Replay,nee bedankt,dan gaan we de volgende maal weer naar de murphy's,daar is je maal lekker,en warm opgediend..

beela

• Gepa

Aardig evenement, waar de organisator en vrijwilligers tijd in hebben gestoken..

• Gepa

Zo, vanmiddag de zakken met bloembollen gereed gemaakt. Gelijk daarna het hele dorp voorzien van een zak met de bollen.

Szóval, ma reggel elkészültek a zsákok virághagymákkal. Ezután egyből elláttuk az egész falut velük

• Boebes

Wat leuk. En waren ze er blij mee?

X(