Help! Geen waterpomp maar een Hydrolikpomp graaflaadcombinatie

• A.R

Hallo Milou en Michel,

Mag ik weten of jullie probleem ivm een hydraulic pump opgelost is en wat de reactie van het vernoemde bedrijf in Budapest was.

Hopelijk werd u geholpen.

Dank voor een mogelijke evaluatie van de firma.

Mvg.

Fons

• Milou en Michel

Hallo Fons

We zijn met hun bezig.

Het is gecompliceerd omdat we geen serienummer hebben.

Maar we komen eruit.

Heel erg bedankt nogmaals voor je info!!!

En als het gelukt is laten we het je weten!

Grt. Milou

• A.R

Hallo,

Dat is al goed nieuws.

Nu met hydraulische drukpompen voor de hydraulische bediende werktijgen zijn vooral, en dat zullen jullie ook wel weteen , twee zaken belangrijk

- wat het type pomp ook is, de druk die de pomp kan leveren is belangrijk.

- waat de pomp ook is ze moet aansluitbaar zijn in je machine.

Nu veel succes en laat iets weteen, positief of niet positief. Het is soms belangrijk om te weten hoe een bedrijf je kan en wil helpen.

Mvg.

Fons

• Beela

Milou,

edwin heeft ook graafkraan,en misschien kan hij jullie wel verderr helpen?

• A.R

Hallo Milou en Michel,

Misschien is het voorstel van Beela te overwegen en zijn er nog andere die een graaflaad combinatie hebben en je willen en kunnen helpen ( zie antwoord naar mij ).

Ik ken maar alleen iets van JCB machines , maar weet wel iets over hydrolicpompen en daarom mijn advies met het adres in Budapest.

Veel succes.

Mvg.

Fons

• Milou en Michel

Hallo Fons,

We hebben uiteindelijk contact gehad.

Ze kunnen de pomp leveren maar…

2 maanden levertijd en veel duurder als in NL.

We zijn positief over service want ze waren erg snel met reageren.

Nogmaals bedankt!

Grt. Milou

• A.R

Hallo Milou en Michel,

Dank voor je antwot de noord.

Dat is dan goed , maar ook slecht nieuws,

Zonder de ernst van hun aanbieding in twijfel te trekken, wil ik jullie wel volgende vragen stellen.

- kan je het type van de pomp opgeven

- was de prijs een aanbieding , BTW inbegrepen en dit voor een nieuwe pomp en werd deze geleverd of moesten jullie deze ergens gaan afhalen

- Wat was ongeveer in procenten het verschil tussen een prijs in Nederland en deze in Hongarije.

Indien je deze gegevens kan en wil bezorgen zal ik ze steeds met de gewenste discretie behandelen.

Veel succes.

Mvg.

Fons

• Beela

bestellen in nederland,laten opzenden met dpd,en t'is hier in drie dagen,thuis geleverd

• A.R

Hallo Beela en Milou en Michel,

Ik snap het ook niet dat het 2 maand duurt om een hydrolicpomp van een graaflaadcombinatie ergeens in de EU te leveren.

Ook het duidelijk verschil in prijs zou ik wel eens willen kennen, niet in bedragen maar in procenten.

Het is daarom mijn vraag naar het type van de pomp, want dat moet toch ergens te koop zijn.

Mvg.

Fons

• Milou en Michel

We hebben contact met NL gehad verleden week. De pomp is toen in aanvraag gegaan bij de fabrikant. levertijd 3 tot 4 weken.Nieuw 850 euro incl. Contact gehad met duitsland. Niet leverbaar. Verschillende leveranciers in Hu benaderd prijzen tussen de 300.000 en 350.000 ft incl. btw. Bij bedrijf in Budapest gaf prijsopgaven nieuw 1085,- euro incl. Besloten om in Nl te bestellen maar het volgende probleem. Hij is niet meer op voorraad. Leverancier bestaat niet meer dus een ander merk. Met als gevolg prijs 1285,- euro. Het typennr staat niet op de pomp maar de bedrijven hebben via foto's kunnen achterhalen welke we nodig hebben. We hebben een oude machine en vinden het niet waard om er gelijk 1000,- euro in te steken. We hebben een pomp gevonden die er erg op lijkt. Deze gaan we bekijken en als hij met kleine aanpassing te verbouwen is gaan we eerst dat proberen. Nogmaals bedankt voor de reactie's