leraar/lerares Hongaars - helper/ster

• hubert.gielens@gmail.com

Hallo, ik ben op zoek naar iemand die mij Hongaars kan leren. Ik spreek naast Nederlands ook Frans, Engels en Duits.

Ik ga mijn huis hier in Hongarije verbouwen en de persoon die ik zoek zou ook als tussenpersoon moeten kunnen optreden bij het zoeken naar aannemers enz.

Ik zoek een betrouwbaar iemand die ik wil vergoeden.

Tot nu toe hebben de buren mij “getracht” te helpen maar steeds kwam ik tot de ontdekking dat deze “buren” er ook iets aan verdienden……. achter mijn rug om.

Dit ben ik wel degelijk beu oftewel spuugzat zoals men het in Nederland zegt.

By the way, ik ben een Vlaming….

Ik woon ongeveer in het midden tussen Szigetvar en Kaposvar.

Hartelijk dank.

• GCEM

mogen wij weten van waar dat de gij zijt ????

• Beela

cgem,

gijlie blijkbaar van r'stad

en ikke van bachten de kupe,wé

Hubert

neem eens kontakt met Balazs, je vindt hem hier wel op t'forum.

gr,dirk(kaaskerke) - net achter den yzer.

• GCEM

gans nie beela, puur en nen echte limburger

• Beela

nen liiiiiiiiiiiiiimburger

had ik niet gedacht,is ook ver van de westhoek,er woner er hier op vakantieperiodes ,in davod,2 van genk.

• contact@kampbv.net

Hallo Hubert, ik kan je niet helpen bij het vinden van een leraar of lerares, wel kan ik je van dienst zijn met mijn bedrijf. ZIE WEBSITE WWW.KAMPBV.NET. misschien tot ziens. Huub Kamp

• Info4me

U zou indien u de taal echt zou willen leren ook het boek Taalcursus Hongaars van Maria ballendux-Bogyay kunnen proberen. Ik ben daar nu een tijd in bezig geweest en dat ging prima. Sinds kort ga ik in Gent ook naar een school en kon kiezen tussen instromen in het tweede of derde(laatste) jaar. Het boek blijkt dus prima te werken. Uiteraard ook nog een stuk goedkoper dan een opleiding.

• Dorien-Luna

Hey,

Moest je iemand vinden rond Kaposvar wil je het mij dan laten weten?

Ik woon een 20 min van Kaposvar en mijn Hongaars lukt niet echt.

Grtj Dorien

Ook Vlaming :p Van Zottegem kanten van Gent dus :p

• Gepa

Iedere Hongaar in je dorp kan je helpen. Zij spreken in het algemeen wel een enkel woord in de talen die jij ook spreekt >:D<

• hubert.gielens@gmail.com

Oke,

Ik laat iets weten als ik iemand vind.

Ben afkomstig uit de Kempen…. een Kempenaar dus…..