Met spoed gevraagd een goede meubelmaker en tegellegger

• ablak

.Voor ons huis bij Kaposvàr zijn wij met spoed op zoek naar een goede en niet te dure tegellegger en meubelmaker.

Door het hele huis moet vloerverwarming worden geplaatst en getegeld. Ook een badkamer en toilet moeten worden gerealiseerd..

Wij zoeken een timmerman die een mooie landhuiskeuken kan maken

• Jan

Als je vloerverwarming aan wilt leggen dan heb je iets meer nodig dan een tegelzetter en een timmerman.

En wat is ‘niet te duur’?

• ablak

Graag alleen serieuze reacties, voor mensen die begrijpen dat ik natuurlijk een allround tegellegger bedoel voor Hongaarse prijzen en geen Nederlandse prijzen.

• vadrozsa

Blijft onverlet dat je voor een landhuiskeuken geen timmerman inhuurt, maar een gedegen en ter zake kundige meubelmaker. Degene die bij mij e.e.a. heeft gerealiseerd kan ik je van harte aanbevelen, maar (hoewel hij veelal Oostenrijkse opdrachtgevers heeft) weet ik niet of hij naar Kaposvár wil reizen. Zeker is wel dat je hongaars vakmanschap gecombineerd hebt met westerse ideologiën voor Ikea prijzen als je met hem in zee gaat. Hij spreekt naast zijn moedertaal ook vloeiend duits en engels. Zal in een pm zijn telefoonnummer geven.

• Jan

Mijn antwoord was serieus.

Iedere bouwvakker beweert hier allround te zijn. Ze bedoelen dan eigenlijk, ‘ze kunnen van alles wel een beetje’.

• oma Inge

Beste Ablak,

wij hebben al enige jaren heel goede ervaring met een ervaren tegelzetter, een vakman die goed en degelijk mooi werk af levert.

Als je geinteresseert bent hoor ik het wel.

met vr groet

Inge

• ablak

Beste Inge,

Wij zijn blij met de reacties en willen graag zoveel mogelijk informatie. Woont de uw tegelzetter in de buurt van Kaposvàr en spreekt hij Duits of Engels? Je kan eventueel ook een privèbericht sturen met de gegevens van deze tegelzetter.

MVG Ablak

• ablak

Iedereen hartelijk bedankt, voor jullie suggesties en vooral degenen die hun nek verder voor ons hebben uitgestoken, hen zijn we nog meer dankbaar voor hun inzet, die ze toch voor vreemden hebben gedaan. Met name oma Inge!