Inboedelopslag in Hongarije

• guusendrieks@gmail.com

Hallo allemaal.

Ik zou graag willen weten of er in Hongarije zoiets als een inboedelopslag verhuurbedrijf bestaat.

Wij willen komende winter teug naar Ne/Be, maar willen niet alles mee terugnemen.

Alle info is welkom. Alvast bedankt daarvoor.

Vr.gr. Guus

• vadrozsa

http://euroministorage.hu/

• A.R

Hallo,

Die bestaan er zeker en prijs- kwaliteit zeer goede oa in de regio Pest.

Wel enkele verduidelijkingen

- welke regio

-welke hoeveelheden

-welke materialen bv zijn er planten bij.

Mvg.

Fons

• guusendrieks@gmail.com

Hallo Fons,

Het gaat om de regio Csemö-Zöldhalom. Het gat om reguliere huisraad.

De hoeveelheid zal niet zo heel veel zijn en er zitten niet echt hele grote stukken bij.

En misschien een paar planten, hoewel ik denk dat die wel achter zullen blijven.

Dank voor de info,

Guus

• guusendrieks@gmail.com

Dat lijkt me een goeie. Het lijkt ook veel op Shurgard, zie ik.

Bedankt, Guus

• A.R

Hallo Guus,

Dank voor je toelichting.

Ik ga je een adres doorsturen van een Hongaarse firma.

Ze transporteren regelmatig kleine hoeveelheden van Hongarije naar België nl naar de regio Antwerpen en nemen soms ook ladingen mee terug.

De transporten gebeuren tot 3,2 ton met ofwel een lichte vrachtwagen ofwel een gesloten camionette.

Ik zie dat ze vandaag een transport voor ons vraagprijs van 380 euro alles inclusief is.

Misschien kunnen ze helpen en je mag altijd naar mij refereren.

Veel succes.

Mvg.

Fons

• A.R

Hallo Guus,

Neem misschien contact op met Istvan Horvath uit Budapest.

Het adres is:

istvan.horvath@pasztortechnik.hu

Deze firma heeft rond 30 september 2013 weer een klein transport ( machineonderdelen ) naar Zwijndrecht in Antwerpen en dit vanuit Gyöngyös. Misschien kunnen ze je helpen en jij hun.

Veel succes.

Mvg.

Fons

• lujza

Fons, je hebt de verkeerde bril op………

Zij zoeken opslagruimte in HU, ze willen geen vervoer naar B.

groetjes ook voor Ria,

• A.R

Hallo Lujza,

Dank voor opmerking.

Ik was inderdaad de draad kwijt. Regelde juist een transport van machineonderdelen en je kent me, ik probeer altijd te helpen, zoals toen met dat boek, en dan zit op een volledig ander item.

Ik heb inderdaad twee brillen, Hongaarse fabricage , maar van een Belgisch bedrijf, dat Magyar Optical overnam, maar ik gebruik die brillen niet veel. Verder is nog alles ok bij ons en veel werk voor de Hongaren.

Nog een prettig weekeinde gewenst.

Mvg.

Fons

• A.R

Beste Guus,

Sorry, dat ik even onbewust vqn de vraagstelling afweek. Gelukkig dat Lujza dat opmerkte.

Veel succes met je vraagstelling en hopelijk vind je wel een plaats in je omgeving.

Mvg.

Fons