Iemand ervaring met de route Hongarije Spanje?
Welke is comfortabeler rijden, Slovenië Italië Frankrijk of Oostenrijk Italië Zwitserland Frankrijk?
DeDaDe
De routeplanner http://route.anwb.nl/routeplanner/ van de ANWB levert Budapest-Barcelona 1.928 kms op. Vul als vertrekpunt je straat en plaats in Hongarije in en de eerste stad waar je binnenkomt in Spanje (of juiste de finale=plaats van bestemming) als aankomst in. Mocht je de straatnaam weten in de plaats van je bestemming, dan is het nog preciezer.
Groet, Karel
Wij hebben beide routes meerdere malen gereden en enkel als we familie bezoeken in CH, rijden we nog over Zwitserland.
Slovenie rijdt rustiger dan Oostenrijk en in Italië zijn enkel de laatse 200 km tot Nice wat minder omdat je nogal door wat tunnels heen moet. In Frankrijk maakt het geen verschil of je nou over Marseille rijdt of via Zwitserland door Lyon en langs Nîmes rijdt. In Italië moet je proberen marginaal te tanken, dus volgooien op de laatste post in Slovenië.
Qua heffing ken ik de tarieven wel, maar heb ik ze nooit naast elkaar gezet.
Kun je makkelijk googelen. Italië vindt je misschien wat moeilijker, maar reken maar op € 55,–.
Goede reis!
Iedereen bedankt voor het meedenken en de adviezen.
Ik maak zekers gebruik van routeplanners. Maar een wegennetkaart of route op internet vertelt mij weinig over de praktijk. Ik hoef niet de snelste route, ook niet de goedkoopste manier om daar te geraken. Ik zocht naar een comfortabel te rijden route. Mogelijk verblijf ik langere tijd aldaar, is nog niet helemaal zeker. Vliegen en huurauto zou fijn zijn, maar ik benodig eigen vervoer om mij te kunnen verplaatsen op langere afstanden, ook naar werk in België of Nederland.
DeDaDe
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?