Polany Kaposvar

• Stanley

Ik ken wel een timmerman in Szentgáloskér, je geeft hem een foto wat je wil, hij geeft je de prijs en maakt het na.

Zwembad heb ik ook, gekocht in NL kan ook direct uit Frankrijk. Superbad heb hem al 8 jaar. Geen vreemde gasten behalve, torren en kikkers en af en toe een muis. Kan je makkelijk voorkomen door er in de avond noppen folie op te plaatsen. Verder kan je in de winter het water erin laten. In het voorjaar alles eruit schoonmaken vullen en klaar. www.timberpool, kijk links in het menu bij modellen en daar staan ook de prijzen. In elkaar zetten kan ik in HU voor je regelen. De prijzen op internet daar weet ik nog wel een ander adresje voor met korting.

• Elsje

Welkom in Polány!

Wij wonen hier permanent. We weten niet alles maar wel veel. :) Mijn man heeft een klusbedrijf en ik doe tuinonderhoud dus alle informatie in die richting kunnen we je geven. Loop maar eens langs.

(misschien kennen we je al? Ben niet zo goed in namen.)

Sander&Sonia

• DBC

Hoi,

Alvast bedankt maar ik weet niet waar ik moet langslopen? Wonen jullie boven op de berg? adres

Chris en Pascal

• Elsje

Nee wij wonen lager, dorp in, meteen naar rechts, onder de kerk langs dus , weer rechts dan 3e huis rechts, nr 3 met planken hek :-)

• DBC

Hallo iedereen,

Alvast bedankt voor de vele reacties zaterdag komen we af naar hongarije, maar wat een slecht weer jongens ik had gezien online 14daagse weerbericht en de temperatuur komt er amper boven de 20°, of vergis ik me?

Groetjes Chris

• Elsje

Het is inderdaad niet geweldig. Maar alsnog beter dan in Nederland :-)

goede reis!