Hallo iedereen,
Het is reeds een tijdje geleden dat ik hier info vroeg omtrent verscheidene maakelaars in Hongarije.
Bij deze kan ik jullie aankondigen dat het eindelijk zover is, we hebben ons huisje gekocht in Polany provincie Somogy. Het huisje staat redelijk in goede staat maar toch willen wij er het één en ander veranderen. Wij vinden het juist alleen zo moeilijk om de juiste dingen te vinden in onze regio om te bekomen wat we willen in en rond ons huisje. Tuurlijk hebben we reeds meerdere malen de verschillende doe het zelf zaken in en rond Kaposvar bezocht, maar sommige dingen kan ik in onze regio echter niet vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een winkel waar ze mooi landelijke blokhutten verkopen. Tijdens onze rondreis door hongarije hebben we er verscheidene zien staan in tuinen maar we vinden deze nergens. Ik begin ook reeds te denken dat sommige mensen deze laten overbrengen vanuit hun thuisland?
Hieronder staan enkele voorbeeldjes van het soort blokhut ik bedoel.
Graag hadden we ook reacties van mensen die een zwembad geplaatst hebben in hun tuin, zoals welk soort boven de grond of in de grond, met firma (welke?) of zelf geplaatst, tevredenheidsgraad?, prijzen? en wat doen jullie hiermee wanneer jullie er niet zijn of wanneer het niet ingebruik is, voorbeeld in wintertijd. Hebben jullie soms geen onaangename gasten in jullie pool? zoals slangen?
Zo het is een hele boterham kom maar op het die reacties en leuke ideen.
Tot mails
Chris