woning en werk gezocht

• Beela

Fons,

We zijn nog niet weg,

eerst de boel hier over laten,of verkopen,

maar dit is geen eendagsbeslissing,

zoals geschreven,t"was altijd de bedoeling geweest,hier iets opbouwen,,en na max 10jr verkopen,en dan naar Frankrijk.

Levenskwaliteit,voor mij hield dat in,bijna dagelijks 2 h te paard,

Ik mag de eerste 5 jr op geen paard,en ik zal blij mogen zijn,als ik terug zelfstandig ga kunnen wandelen.

Maar zoals gezegd,mijn hart zit in frankrijk,heb er ook veel familie en vrienden wonen(heb hier ook al veel vrienden).

En mijn vrouw is hier nooit echt 100% gelukkig geweest,

Zit ik midden fr,dan ben ik maar 700 km verwijderd van de kinderen thuis,dat speelt ook een rol in dit verhaal.

Mecksecmakelaardij.nl onder de noemer B&B met paardenhouderij, zo kan je het geheel terugvinden,bekijk de vidieo aub,Hogere prijsklasse,maar een uitsekende gelegenheid,om een goedlopende zaak in Hongarije(waar je rijk kunt van leven ) over te nemen,

• Beela

Wel raar,heb lisette en michel een serieus voorstel gedaan,op de prive mail,we krijgen geen antwoordt!

• dedade

Beela Schreef:

——————————————————-

> Wel raar,heb lisette en michel een serieus

> voorstel gedaan,op de prive mail,we krijgen geen

> antwoordt!

Beela,

Google het Gmail adres . Zij zijn niet alleen weg van Hongarije maar ook van Duitsland. Daar bieden zij zich ook aan. Ik vermoed dat zij eerder op zoek zijn naar een baantje op jouw bedrijf in plaats van het te kopen.

Beterschap en veel succes

DeDaDe

• Beela

Via mijn kontakten op frankrijk prikbord,

famile huppeldepup,onbekend in fr.

de zoveelste dooie mus

• pijo

shit voor je dirck

helaas hebben wij de centen niet maar mijn franse vrouw wil niet meer terug naar frankrijk