woning en werk gezocht

• hallo

hallo via deze weg zoeken wij gezin met 2 kinderen werk en woning in hongarije.

mijn man is van beroep onderhoudsschilder en klusjesman..ik werk momenteel als schoonmaakster en beheer een aantal gites.wij wonen nu nog in frankrijk maar zijn al geruime tijd weg van hongarije.wij zijn betrouwbaar hardwerkend en gaan een uitdaging niet uit de weg.wie weet of heeft iets wat wij zoeken?

mail ons dan op familievergossen@gmail.com

wel graag serieuze reacties….alles is welkom

groetjes lisette en michel.

• Karel Stromph

Lisette,

Weliswaar zijn de huizen in Hu goedkoper (tegen contante betaling, dus je moet wel geld op zak hebben) dan in NL. De lonen zijn aanmerkelijk lager, terwijl het levensonderhoud niet veel scheelt, bovendien zijn jullie in een sector werkzaam, waarin je in Hu op elke hoek van de straat een concurrent vindt (die Hongaars spreekt, jullie vermoedelijk niet?). Ik raad jullie aan je 10x te bedenken om deze stap te wagen. Je bent vermoedelijk beter af in NL.

Groet, Karel

• pettike

ik sluit mijzelf aan bij de mening van Karel, wij zenden wekelijks, schilders en andere vaklieden naar NL en D omdat er hier geen werk voor ze is. Maar voor een goede schilder met een beetje kennis van de Duitse taal heb ik altijd werk, wel in Duitsland helaas.

Hier zou ik niet teveel rekenen op werk.

Peter

• Beela

Karel Stromph Schreef:

——————————————————-

> Lisette,

>

> Weliswaar zijn de huizen in Hu goedkoper (tegen

> contante betaling, dus je moet wel geld op zak

> hebben) dan in NL. De lonen zijn aanmerkelijk

> lager, terwijl het levensonderhoud niet veel

> scheelt, bovendien zijn jullie in een sector

> werkzaam, waarin je in Hu op elke hoek van de

> straat een concurrent vindt (die Hongaars spreekt,

> jullie vermoedelijk niet?). Ik raad jullie aan je

> 10x te bedenken om deze stap te wagen. Je bent

> vermoedelijk beter af in NL.

>

> Groet, Karel

leren lezen,Karel,die mensen wonen in Fr,niet in Nl.

• Beela

Lisette/Michel

Ik heb jullie een gmail gestuurd,

gr,dirk

• Karel Stromph

Je bent vermoedelijk beter af in NL.

Ze willen (kennelijk) uit Frankrijk weg……

Karel

• Beela

En nu ik proffesioneel niks meer te beteken heb,in Hongarije,

Wil ik weg

naar Frankrijk.,

Gaan rentenieren.

Alles staat te koop,of over te laten

B&B,rijschool en de paarden,en al het materiaal

Voorzien van alle vergunningen.

alles is bespreekbaar,voor het geld hoef ik het niet te doen.

Maar eigenlijk ligt mijn hart in Frankrijk,niet in Hongarije of Belgie,als ik heimwee heb,

t"is naar Frankrijk.

T'was altijd de bedoeling geweest,om hier max een 10 tal jaar te zijn,en dan naar Frankrijk te verhuizen,maar door dit ongeval,wat me overkomen is,is het in een versneld proces gekomen,en wii ik van de luttele levenskwaliteit,die me gaat resten,gaan genieten,In Frankrijk.

Bij mij geen kwaad woord over Hongarije,woon hier ook graag,en zal hier ook altijd een woning aanhouden,en veel in vakantie terug komen,

Maar hopelijk in de nabije toekomst,Frankrijk

Dirk

• Jan

van de luttele levenskwaliteit,die me gaat resten

Niet zo zwartgallig Dirk. Ik kan me voorstellen dat je nu in een dipje zit maar er komen ook weer tijden dat je heel anders tegen het leven aankijkt.

Juist van tegenslagen worden mensen vaak sterker. Hou de moed er in jongen.

• Beela

CA VA ETS SA VIENT..

MAIS LE MOMENT. QUE CA VA?

CA VA ALLER VITES .

VERS LA FRANCE !

• A.R

Hallo Dirk,

Eerst en vooral wensen wij je een spoedig herstel na je ongeval

Ik las met verbazing je bericht om Hongarije te verlaten, nu jullie toch iets moois opbouwden in dit prachtige grensgebied waar jullie vertoefden.

Na je vreselijk ongeval begrijp ik wel dat je de overweging neemt om naar Frankrijk te verhuizen.

Wij wensen je in ieder geval een spoedig herstel en een prachtig en gelukzalig verder leven in je nieuwe verblijfplaats.

Laat wel eens weten hoe verder je gezondheid evolueert.

Veel succes en vlug beterschap.

Fons