woning en werk gezocht

• hallo

hallo via deze weg zoeken wij gezin met 2 kinderen werk en woning in hongarije.

mijn man is van beroep onderhoudsschilder en klusjesman..ik werk momenteel als schoonmaakster en beheer een aantal gites.wij wonen nu nog in frankrijk maar zijn al geruime tijd weg van hongarije.wij zijn betrouwbaar hardwerkend en gaan een uitdaging niet uit de weg.wie weet of heeft iets wat wij zoeken?

mail ons dan op familievergossen@gmail.com

wel graag serieuze reacties….alles is welkom

groetjes lisette en michel.

• Karel Stromph

Lisette,

Weliswaar zijn de huizen in Hu goedkoper (tegen contante betaling, dus je moet wel geld op zak hebben) dan in NL. De lonen zijn aanmerkelijk lager, terwijl het levensonderhoud niet veel scheelt, bovendien zijn jullie in een sector werkzaam, waarin je in Hu op elke hoek van de straat een concurrent vindt (die Hongaars spreekt, jullie vermoedelijk niet?). Ik raad jullie aan je 10x te bedenken om deze stap te wagen. Je bent vermoedelijk beter af in NL.

Groet, Karel

• pettike

ik sluit mijzelf aan bij de mening van Karel, wij zenden wekelijks, schilders en andere vaklieden naar NL en D omdat er hier geen werk voor ze is. Maar voor een goede schilder met een beetje kennis van de Duitse taal heb ik altijd werk, wel in Duitsland helaas.

Hier zou ik niet teveel rekenen op werk.

Peter

• Beela

Karel Stromph Schreef:

——————————————————-

> Lisette,

>

> Weliswaar zijn de huizen in Hu goedkoper (tegen

> contante betaling, dus je moet wel geld op zak

> hebben) dan in NL. De lonen zijn aanmerkelijk

> lager, terwijl het levensonderhoud niet veel

> scheelt, bovendien zijn jullie in een sector

> werkzaam, waarin je in Hu op elke hoek van de

> straat een concurrent vindt (die Hongaars spreekt,

> jullie vermoedelijk niet?). Ik raad jullie aan je

> 10x te bedenken om deze stap te wagen. Je bent

> vermoedelijk beter af in NL.

>

> Groet, Karel

leren lezen,Karel,die mensen wonen in Fr,niet in Nl.

• Beela