Goedemorgen allemaal,
Het is een week geleden dat ik hier een noodkreet plaatste. Niet alleen ontving ik reacties van mensen die wel wat wilde kopen, maar ook andere ondersteuning. Hoewel ik moeite heb met hulp vragen en ontvangen, vandaar dus pas gedaan toen het eigenlijk al te laat was, heb ik het wel als warm ervaren. Ik heb getracht iedereen persoonlijk te antwoorden. Maar ben ik onverhoopt iemand vergeten dan hierbij: Hartelijk dank daarvoor.
En door deze hulp kan ik meedelen dat de openstaande rekeningen, van 2 maanden, nu zijn betaald. Dus geen angst meer voor afsluiting, zowel technisch als sociaal (internet).
En zelfs wat lucht heb voor de komende maand.
Dit betekent niet dat ik mijn verkoop kan stoppen. Dus iedereen is nog steeds welkom om te komen kijken. En ik krijg vaak de vraag wat ik verkoop. Ik heb wat rondgekeken en heb een klein lijst gemaakt met zaken die ik zeker niet meer nodig heb. Hierbij een kleine opsomming: een dompelpomp, een luxe tweepersoonsmatras of twee luxe eenpersoonsmatrassen. Twee dekbedden (synthetisch), twee westerse vloerkleden (zwart met wat kleurtjes), nieuwe handdoeken (voornamelijk wit), deel van het servies (zwart met kleur op de rand), groot opblaasbaar zwembad met pomp (Praktiker), caravan (Adria 360 de Luxe met diverse extra’s) enz. Verder ook wat luxe versieringsartikelen voor aan de muur, op de tafel of de grond.
Verder wil ik de beheerder van deze pagina via deze weg bedanken voor het mogelijk maken van het plaatsen van die noodkreet.
Groet
Martin
P.S: IK krijg ook vraaag de vraag om een foto. Bij een incident is mijn fototoestel kapot gegaan. En ik heb natuurlijk geen geld om deze te laten repareren en een poging van mezelf is ook niet gelukt. Dus helaas.