Eerste Solyom vlucht

• vadrozsa

Volgens mijn bescheiden mening is Hongarije Vandaag wel wat voorbarig met zijn conclusie.

Het is weliswaar ‘kantje boord’ maar failliet zijn ze nog niet.

Hier nog een reactie van vandaag:

Vágó József a SÓLYOM Hungarian Airways Kft. ügyvezetője 2013. október 14-én az alábbi sajtóközleményt juttatta el az AIRportal.hu részére (a közleményt vágatlanul, kommentár nélkül közöljük - a szerk.):

A SÓLYOM Hungarian Airways Kft. a mai napon hivatalosan benyújtotta a Nemzeti Közlekedési Hatóság Légügyi Hivatalának a Légitársaság működési engedélyének kiadásához szükséges hiteles eredeti, közjegyző által ellenjegyzett banki fedezetigazolást. A benyújtott okiratok a jogszabályi előírásokat meghaladó fedezetet biztosítanak a SÓLYOM Hungarian Airways működésének első 3 hónapjára mindennemű bevétel számításba vétele nélkül.

A SÓLYOM Hungarian Airways Kft. reményét fejezi ki, hogy működési engedélye az NKH kommunikációjának megfelelően hamarosan kiadásra kerül.

• Boebes

Hou het ook zij; het is bepaald geen ronkende start 8-)

• rembrandt

Zo,allemaal weer overgegeven?

• Boebes

Zo,allemaal weer overgegeven?

@Rembrandt: Ik vind dit een vreemde reactie. Vooral voor een allereerste post op dit forum…::o

De meeste mensen stellen zich eerst voor.

• Charles.Bruin

Wie kent Rembrandt nou niet, da's die jongen van van Rhijn die zo aardig schilderen kan! toch?

Solyom is nog steeds in the picture hoor, lees dit in dit artikel van HVG

• dedade

De meeste mensen stellen zich eerst voor zoals boebes ook al aangeeft.

Hieronder hoe hij/zij het heeft aangepakt:

Hoi,

Ik heb dit forum al vaak geraadpleegd maar nog nooit een berichtje achtergelaten. Dus allereerst; AANGENAAM KENNIS TE MAKEN

Ik ben ook vergeten mijzelf voor te stellen, dus doe ik dat hierbij alsnog,

Hoi,

Ik heb dit forum al vaak geraadpleegd maar nog nooit een berichtje achtergelaten. Dus allereerst; AANGENAAM KENNIS TE MAKEN DeDaDe

rembrandt Schreef:

——————————————————-

> Zo,allemaal weer overgegeven?

• Balázs

Bedrijven geregistreerd op de Seychelles eilanden? Eigenaars uit Afrika? Rara, hoe dit gat aflopen…..

• Gepa

Blijkens diverse informatiebronnen zijn het Hongaarse eigenaren gevestigd op een van de Afrikaanse eilandje (Seychelles eilanden) en als zij hun vergadering houden in Guinee-Bissau belooft dat het niet goed gat.

Op onderstaand forum verteld men dat het met de salariëring niet zo goed gaat.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9215741

• Gepa

Zoals aangeven moeten zij eerst financieel de zaken op orde moeten zien te krijgen. Om de maatschappij in Hongarije te registreren is mede daarom niet gelukt en zijn ze noodgedwongen uitgeweken naar Afrika. Gerede twijfel, of dit ooit van de grond zal komen is wel op zijn plaats.

http://nol.hu/gazdasag/afrikai_tulajdonos_a_solyomban

• Gepa

>:D<