Vervoer inboedel naar Hu

  • beabknk@gmail.com

    Hallo, Wij zijn van plan om volgend jaar april naar Hongarije te verhuizen. Weet iemand een manier om de inboedel naar Hu te transporteren?

    Heb wel eens gehoord van retourvracht maar weet de weg niet. Bij voorbaat bedankt voor de reacties.

  • Beela

    van waar,naar waar

  • A.R

    Hallo,

    Kan je opgeven welke hoeveelheden bv zoveel dozen met afmetingen en van waar naar war en wanneer.

    Een bedrijf waar ik werk heeft regelmatig kleine leveringen tot 3T naar België in de regio Antwerpen. Ze rijden dan leeg terug en nemen soms in overleg pakketten mee.

    Dus indien belangstelling geef enige bijkomende gegevens.

    Veel succes.

    Fons

  • JochemJochem

    Beste,

    Ik rijd maandelijks met een grote bus en trailer van Hongarije naar Nl/België en weer terug. Naar Nl heb ik vaak eigen producten mee maar wel regelmatig nog plaats over en de terugrit naar Hongarije gebruik ik hoofdzakelijk om goederen voor derden te vervoeren. Dat kan huisraad zijn maar ook huisdieren en auto's vervoer ik met enige regelmaat.

    Stuurt u maar een pb indien ik u van dienst kan zijn.

    Jochem

  • beabknk@gmail.com

    Hallo,

    Wij verhuizen van Wageningen naar Nagyvàty

    Met vriendelijke groet,

    Bea

  • Beela

    jocheml leverd goed werk aan resonabele prijs

  • A.R

    Beste,

    Dank voor de bijkomende informatie.

    Voor mijn kennissen is het uit de richting. Ze komen nl van Gyöngyös naar Zwijndrecht in de buurt van Antwerpen.

    De grotere en zwaardere transporten doen wij meestal via de Hongaarse firma's Horváth Rudolf of KcV. Wens je daar tarieven van dan kan ik die bezorgen.

    Veel succes in je toekomstig en prachtig land Hongarije.

    Mvg.

    Fons

  • Judith

    Beste Jochem,

    Beste,

    Ik rijd maandelijks met een grote bus en trailer van Hongarije naar Nl/België en weer terug. Naar Nl heb ik vaak eigen producten mee maar wel regelmatig nog plaats over en de terugrit naar Hongarije gebruik ik hoofdzakelijk om goederen voor derden te vervoeren. Dat kan huisraad zijn maar ook huisdieren en auto's vervoer ik met enige regelmaat.

    Stuurt u maar een pb indien ik u van dienst kan zijn.

    Jochem

  • Thatslife

    Zijn er nog steeds mensen die voor een redelijke prijs inboedel naar Hongarije kunnen brengen, zou tot max 30 m3 zijn, maar misschien minder, van Eindhoven naar omgeving Barcs/ Szigetvar.

    Freedom
  • fiesta

    Anonymous

    Beste,

    Ik rijd maandelijks met een grote bus en trailer van Hongarije naar Nl/België en weer terug. Naar Nl heb ik vaak eigen producten mee maar wel regelmatig nog plaats over en de terugrit naar Hongarije gebruik ik hoofdzakelijk om goederen voor derden te vervoeren. Dat kan huisraad zijn maar ook huisdieren en auto's vervoer ik met enige regelmaat.

    Stuurt u maar een pb indien ik u van dienst kan zijn.

    Jochem

    DAG Jochum

    Hoe kan ik je bereiken, ik zie (nog) niet hoe ik jou een p.m kan sturen.

    Gerard