beela in korhaz szeged

• Beela

ben woensdag avond met spoed binnengebracht in uj korhaz,rosenberg ter trauma 2 b kamer 223

tengevolge inwendige bloedingen,per direkt geopereerd,2h later ging fataal geweest zijn.

mijn bekken had alweer 2,5 cm opening,

ze hebben er nu een tweede plaat bijgestoken,en heb nu 8 bouten , voor mensen die in de buurt mochten zijn,en me willen bezoeken,ik ben er nog tot de 16/9,in szeged,

gr,dirk

• willie_

Jeetje wat erg. Beterschap en hopen dat het vanaf nu de goede kant op mag gaan.

• Caya

Pff, heftig hoor. Sterkte en van harte beterschap.

• Truus

Wel verdorie, Dit is niet leuk. Heel veel beterschap en sterkte. We zitten een beetje ver weg ( Zeeland ) om je te bezoeken.

Groetjes Truus

• dedade

Beela Schreef:

——————————————————-

> ben woensdag avond met spoed binnengebracht in uj

> korhaz,rosenberg ter trauma 2 b kamer 223

> tengevolge inwendige bloedingen,per direkt

> geopereerd,2h later ging fataal geweest zijn.

> mijn bekken had alweer 2,5 cm opening,

> ze hebben er nu een tweede plaat bijgestoken,en

> heb nu 8 bouten , voor mensen die in de buurt

> mochten zijn,en me willen bezoeken,ik ben er nog

> tot de 16/9,in szeged,

> gr,dirk

Hoi Beela

Heel veel beterschap gewenst. Ik hoop dat je naar aanleiding van je berichten op dit PB heel veel bezoek zult krijgen.

De ernst van jouw ongeluk en de ziekenhuisopnames is niet niks. Maar je hebt één troost, je bent niet de enige buitenlander die onder het mes moet in een Hongaars ziekenhuis. Kanker, CVA, hartaanval, noem maar op en al die Belgen Nederlanders ea. hebben vaak al een lange lijdensweg afgelegd. Een enkeling doet verslag op zijn of haar persoonlijk website maar het merendeel van deze pechvogels ondergaat het in stilte. Omdat de meesten niet naar buiten treden lijkt het alsof je een van de weinigen bent die in een ziekenhuis terecht komt en geopereerd moet worden. Daarom één kleine troost, je bent nooit alleen.

Vraag me af wie hier op het PB leest en ook in Hongarije geopereerd is geworden?

DeDaDe

• A.R

Beste Dedade,

Ik,lees hier regelmatig op het forum.

Zelf ben ik nog nooit in een Hongaars hospitaal opgenomen, maar ik bezoek wel regeelmatig hospitalen, vnl in Budapest.In België is het op de speoddiensten soms ook een eigenaardige toestand , dus vergelijk ik maar.

Wel ik heb zo mijn mening over de toestand en schreef oa oveer mijn bezeoek aan het Honved Korhaz in Budapest.

Beste Beela, wij dwz Ria en ik wensen je ook veel beterschap toe.

Fons en Ria

• Geranita

Heel veel sterkte en van harte beterschap!

Gerard

• dedade

A.R Schreef:

——————————————————-

> Beste Dedade,

>

> Ik,lees hier regelmatig op het forum.

> Zelf ben ik nog nooit in een Hongaars hospitaal

> opgenomen, maar ik bezoek wel regeelmatig

> hospitalen, vnl in Budapest.In België is het op

> de speoddiensten soms ook een eigenaardige

> toestand , dus vergelijk ik maar.

> Wel ik heb zo mijn mening over de toestand en

> schreef oa oveer mijn bezeoek aan het Honved

> Korhaz in Budapest.

> Beste Beela, wij dwz Ria en ik wensen je ook veel

> beterschap toe.

> Fons en Ria

Beste A.R.

Ben blij voor je dat je als gast met ziekenhuizen kennis hebt gemaakt.

Ik schreef dat ik mij afvraag wie hier op het PB leest en ook in Hongarije geopereerd is geworden. Het was natuurlijk niet zozeer een vraag waar ik antwoord op verwacht. Dat wil niet zeggen dat ik jouw antwoord niet waardeer.

Ik schreef eerder al dat de meesten niet openbaar spreken over hun medische problemen en verwacht daarom ook niet dat zij opeens gaan reageren omdat DeDaDe zich iets zit af te vragen.

Het was meer een gedachte die in mij opkwam en die ik neerschreef in mijn berichtje. Meer in de zin van, iedereen die ziek is, in gedachten sterkte toewensen. Of ik ze ken of dat het vreemden zijn, of het leuke mensen zijn of niet, of het goede vrienden zijn of de grootste vijanden, of zij schrijven over hun ziekte of niet.

groet

DeDaDe

• yvonne

hoi dirk

hoe staat het er nu voor?

ik hoop dat het een beetje beter gaat wij zijn een deze weken in de buurt en hadden eigenlijk het voornemen om bij jou bedrijf en de paarden te komen kijken maar mischien komen we even bij je op bezoek hoever ligt het zieken huis vanaf jou woonplaats?

heel veel beterschap en misschien schieten we even langs

groetjes Nico en Yvonne

• Beela

Beste Yvonne en Nico,,ik ben hier waarschijnlijk nog tot 26/9.

het, adres is

semmelweis 6,uj korhaz ,trauma 2b,kamer 223,Szeged.

Het valt natuurlijk te bezien,uit welke omgeving jullie zullen komen,vanuit csatalja is het 112km tot,2h rijden,vanuit baja,altijd rechtdoor,hoofdbaan naar szeged het ziekenhuis is in het centrum.

Voor bezichting bedrijf,best vooraf contact opnemen 0036 307 487 675,dan zorg ik dat er iemand aanwezig is

gr,bedankt,dirk