Ik mis Ibafa ...

• frankvq

We zijn nog geen twee weken terug in Belgie en het klinkt misschien simpel, onnozel en kinderlijk - en ik had het zelf ook nooit voor mogelijk gehouden - máár … ik mis écht ons dorpje Ibafa en z'n inwoners - allée, sommige mensen toch méér dan andere …:)-D … .

Aan alle dorpsgenootjes : ègéshegédrè … of zoiets …

Groetjes en tot 31/08,

Frank, de man met het prachtig ….

• Karel Stromph

egészségedre

• digueman@live.nl

Dit gevoel zullen velen ervaren denk ik, ik ga in September weer naar Belgie voor 1 week, om de familie eens te zien en nog wat papieren in orde te meken, maar eerlijk gezegd , uitkijken doe ik er niet naar, ik vind het hier in Hongarije veel leuker.

• Charles.Bruin

Ja, of Az egészségre, ligt er aan wie 't tegen wie zegt, toch?

• Charles.Bruin

Ibafa? Missen? Mwah, de grootste verrassing zal zijn als de weg naar Ibafa gerepareerd is! Nee, niet hier en daar een kwakkie zwarte meuk, maar echt gerepareerd! Maar als je 't heuveltje afkomt kun je echt zeggen “hehe, we zijn er weer!”

Ik ben ook een beetje verslaafd aan ons stekkie, aan de mensen hier en in de omgeving!

• Ratyimatyi

Az ibafai papnak fapinája van :)

• Karel Stromph

az ibafai papnak fapipája van, tehát az ibafai fapipa papi fapipa

• Karel Stromph

neen, niet egészségre, maar egészségére (mv. egészségükre) als je de andere vousvoyeert.

• Beela

santé

• Charles.Bruin

Klopt, gr alt plus e niet goed ingedrukt, Maar… je moet Karel de kans geven z'n kennis te spuien! :)-D