Opsporing honden eigenaren!!!

• chanell

Beste prikkers,

Ik heb een honden kennel in Ibafa waar ik 28 juli 2 honden te logeren heb gekregen van Belgen ( Andrea Malcorps en Lemeire J ) uit naar mijn weten Drávaiványi.

De honden zouden tot 1 augustus blijven maar zijn nog steeds niet opgehaald, nu is mijn vraag of iemand deze mensen kent en contact met hun op zou kunnen nemen of mij hun gegevens zou kunnen geven, of iets over deze mensen weet waar ik niet van op de hoogte ben.

Het telefoon nummer dat ik heb is niet meer te bereiken, op de mail word niet meer gereageerd en het account op facebook is verwijderd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat de honden weer terug naar hun baasjes kunnen gaan.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Chanella Keijzer

• frankvq

Goeiemorgen Chanella,

ik heb je een privébricht gestuurd.

Groeten,

Frank (van naast het Pipamuzeum)

• oma Inge

Chanel,

Ben je al iets verder gekomen…..het is toch onwaarschijnlijk dat niemand wat weet, over de eigenaren/verantwoordelijke van deze honden?

Heel veel suc 6

Inge

• lujza

Chanella, ik ken deze mensen niet, maar het lijkt er op dat ze ze willens en wetens hebben achter gelaten.

Is er op de chip geen info waar je iets aan hebt, misschien een ander telefoonnummer of adres.

Ben benieuwd of je ze kunt traceren,

groet,

Louise

• Oehoeboeroe

Naam gegoogeld.

Dit gevonden:

Malcorps Andrea CatherineAdres : Autostrade 100, 1840 LonderzeelAdmin :■Maldague Jeanne

Indeling NACEBEL :Eetgelegenheden met volledige bediening

• lujza

Chanella, ik zou naar de politie gaan, misschien dat zij iets meer weten.

Misschien ben je niet de enige die ze opgelicht hebben.

succes

• Jos

U geeft het adres van een camping op ??, als het deze zouden zijn mensen ; hier hun gegevens

Camping Diepvennen

Adres:

Autostrade 100, Londerzeel

info@camping-diepvennen.be

www.camping-diepvennen.be

• chanell

Hallo allemaal,

Ja ik heb ook gegoogeld maar het adres van de camping komt niet overeen met het adres in de paspoorten van de honden.

Voor de rest heb ik wat tips gekregen waar ik nog achter aan moet.

Maar ben bang dat ik deze mensen nooit meer te zien krijg.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie hulp.

Ik laat nog weten wat de afloop van dit trieste verhaal word.

Groetjes Chanell

• Beela

Contacteer belgisch consulaat in budapest

Dhr peeters,tel'. 0036 1 4579960 !

• A.R

Hallo Beela ea,

Ik vermoed dat dhr Peeters van het Belgisch consulaat sinds enig weken werkzaam is in Libanon.

Je kan wel het consulaat raadplegen.

De “ mogelijke ” Belgen waarover het gaat moeten wel geristreed zijn op het consulaat om er gegevens van te bekomen en dan nog. Of een Belgish consulaat zomaar gegevens zal vrijgeven betwijfel ik sterk. Maar je kan het eens proberen en laat het resultaat eens weten. Ik heb er wel belangstelling in.

Mvg.

Fons