autoverhuur en tolwegen

• sonnie

hallo,

over 2 weken gaan we met het gezin met het vliegtuig naar Budapest, vanuit daar huren we een auto.

nu heb ik gelezen dat je online je kenteken moet invoeren om bijvoorbeeld over de M1 te mogen rijden.

hoe kan ik dat het beste regelen als ik laat in de avond daar aankomt om zo;n elektronische vignet te kunnen bemachtigen?

of hebben autoverhuur bedrijven dit standaard al met hun verhuurde autos?

alvast bedankt

• Jan

Over het algemeen hebben verhuurbedrijven een jaarvignet.

• gea

wel navragen, niet allemaal, zo niet dan koop je die bij elk willekeurige benzine pomp in de nabijheid van het vliegveld.

• sonnie

wat een snelle reacties! wat fijn. bedankt!

als ik dan nog wat vragen mag.

welke autoverhuurbedrijf heeft zo'n jaarvignet?, en kan je de auto buiten kantoortijden ophalen en weer inleveren?

ook zou ik graag willen weten welke autoverhuurder op de luchthaven heel makkelijk te vinden is (we reizen met kleine kinderen)

alvast bedankt !!

• Jan

Probeer eens een van DEZE bedrijven.

• John Timmers

Hallo Sonnie,

Wij huren al diverse jaren een auto bij Norbert Szalay.

Hij heeft altijd goede prijs / kwaliteit geleverd.

Heeft een eigen autoverhuurbedrijf, en heeft ook goede connectie's met Dollar-Thrifty.

Mail hem (bij voorkeur EN) maar op sz.noeb@yahoo.com en vernoem mijn naam maar.

Is ook heel soepel met ophalen en afleveren van de auto, ook buiten kantooruren.

Prettige vakantie toegewenst !

m.vr.gr. John Timmers

• Boebes

Kijk ook eens op http://vakantiebalatonmeer.weebly.com/huurauto-balaton.html

Deze site is met name gericht op autohuur rond het Balaton maar je kunt bij de aanbieders natuurlijk ook Vliegveld Boedapest als ophaalplek invoeren.

Vooral Autoeurope en autohuren hanteren scherpe tarieven waarbij Autohuren zelfs een garantie afgeeft voor laagste prijs.

Beide zijn internationaal opererende en gerenommeerde verhuurbedrijven.

Ik heb zelf al vaak (een keer of 8) via Autoeurope geboekt en dat naar volle tevredenheid.

Ze hebben geen kantoor op het vliegveld maar wel een zeer accurate pendelbus die klaar staat als jouw vliegtuig land (ze vragen bij boeking naar de vluchtgegevens). Wanneer je de vertrekhal binnenkomt staat daar een dame met je naam op een bordje. Een echt VIP moment dus :D

Prima service en een betrouwbaar adres. Bij de autoverhuur bieden ze als optie ook een vignet aan tegen kostprijs.

• marcel

autoverhuur Buchbinder heeft standaard een vignet hoef je dus niets voor te regelen.

Wij hebben onlangs een auto gehuurd daar goede service.

En zit direct in de aankomsthal van het vliegveld

• sonnie

bedankt voor de tip,

wij hebben inmiddels een auto bij Buchbinder gehuurd! (maar dan wel via autoeurope)

@ marcel fijn om te weten dat de Vignet er bij zit. had ik nog niet ergens gelezen.

20 augustus is het een feestdag, zijn er nog tips waar we echt heen moeten?

we zitten precies tussen Ballatonmeer en Boedapest in. (Tatabaya)

als we een dagje naar Boedapest willen, waar kunnen we het beste net voor de stad de auto neer zetten en verder gaan met het openbaar vervoer?

alle andere tips die we kunnen gaan bekijken als gezin (kinderen 3 en 5 jaar oud) zijn ook welkom!

alvast bedankt weer

• gea

parkeren Boedapest vanaf Tatabayna, zou ik de auto op de parkeerplaats van de Ikea zetten, er is daar een bushalte, ben je zo in het centrum.