Pálinka

• Karel Stromph

Onze prof. wilde demonstreren hoe schadelijk alcohol is. Hij pakte 2 glazen potjes, vulde het ene met regenwater, de andere met pálinka. Hij stopte in elk potje een worm. De worm in de pálinka pot was na een paar minuten dood: lallend en stom dronken verliet hij ons. Dames en heren wat is de lering hieruit? - vroeg hij. Ik wist het en mocht ook zeggen.

“als je last van wormen hebt, dan moet je veel sterke pálinka drinken”

Het was een fout antwoord, maar ik weet vandaag de dag nog niet waarom. Wie weet het????

• Balázs

Jammer dat er hier geen “like” optie is!

• Charles.Bruin

Oké, oké, maar palinka op hout met houtworm? Nee, dat ís drankmisbruik!!

• cactus

Onze Hongaarse buurman wil altijd proosten met me, hij stookt de Palinka zelf en als ik een slok neem overlijd niet enkel m`n lintworm maar ook m`n slokdarm.

De buurman vraagt mij naar de kroeg te rijden, ik zeg ik heb gedronken, hij zegt ik ben van de politie en je mag rijden van me.

Foute antwoorden genoeg!

• Karel Stromph

Het is vloeibaar raketbrandstof. Als hij NAAST je zit, dan volg je slechts zijn aanwijzingen op. Theoretisch mag je dan rijden. Maar straks worden jullie beiden opgepakt.

• Caya

• Caya

Cactus: ook leuk!

• Oehoeboeroe

Het antwoord werd fout gerekend omdat de vragensteller teveel palinka op had. Hij bedoelde waarschijnlijk: “Dit is het juiste antwoord.”

Maar hij zag het niet meer zo helder en beoordeelde het antwoord als onjuist: “Fout!” Vandaar dat je het niet begrijpt en wij trouwens ook niet…

• cactus

Ik zuip NOOIT meer zijn Palinka, die gaten in m`n darmen moeten iedere keer 3 dagen herstellen.

Die oergezellige Hongaren verplichten je gewoon iedere keer om die troep te drinken en ik pas er gewoon voor.

btw op het moment wordt er erg streng gecontroleerd door agenten uit grotere regio`s en zero tolerantie, 1 alcoholconsumptie is 30.000 ft boete, hoger is celstraf en mega boete

• Karel Stromph

Hij bedoelde waarschijnlijk, dat alcohol schadelijk is voor mensen, maar hij stopte echt wel wormen in het potje en geen mensen.