Wij hebben 2 maanden terug een bosmaaier gekocht bij Tesco. Een maand later in gebruik genomen. Eerst met boekje daarin beschrijving stond welke mix erin moest naar een benzinestation. Daar hebben ze gemengd, 1 op 40 wat in het boekje stond. Dit op de bosmaaier gedaan, maar de bosmaaier deed het niet. Terug naar de Tesco want we hadden tenslotte garantie. De Tesco stuurt ons door naar een servicepunt in Kaposvar en daar zou de bosmaaier gerepareerd worden. Een paar weken later telefoon over de bosmaaier, hij kon niet gerepareerd worden want er was een verkeerde mix ingegooid en dat had alles beschadigd. Wij met de jerrycan met mengsel wat we hadden gebruikt naar die man, maar hij wou er niet eens naar kijken en zei doodleuk, het is uw eigen schuld u heeft verkeerde mix gebruikt. Dit heeft hij op papier gezet richting Tesco en conclusie: Tesco zegt ook geen garantie want u heeft er verkeerde mix ingedaan!!! Wij willen bewijzen dat dat niet zo is, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Nu wil ik graag een klacht indienen bij het hoofdkantoor van Tesco, maar heb inmiddels al een uur aan de telefoon gehangen, in de wacht gestaan, maar niemand gesproken en dat terwijl ik alleen maar een emailadres van de betreffende afdeling wil.
Is er hier op het forum iemand die info voor me heeft?