Ervaring met Magyar Posta

• roger.seys@base.be

Twee jaar terug had ik een zeer negatieve ervaring in het postkantoor in Tapolca onvriendelijk en nors personeel een security die mij aan de oorlogstijd deed denken.

Nu twee jaar later kom ik tegen mijn zin terug in dat zelfde postkantoor met dezelfde security. tot mijn verbazing was de man vriendelijk het postkantoor met beperkte middelen omgetoverd tot een schop waar je niet enkel hoeft te zijn voor je postzaken maar ook frisdrank en wat snoepgoed kan kopen. Proficiat Magyar Posta.

Roger

• Karel Stromph

Ik heb net een aangetekend stuk verzonden op 9 juli - aangekomen op 25 juli uit Hu gekregen. Zouden ze het met een ossenkar gebracht hebben?

• Jan

Volgende keer een sticker ‘Priority’ op laten plakken. Dan is er een aangetekend stuk in drie werkdagen.

• willie_

Ach Karel wij hebben in 1996 en poststuk aangetekend en per expres verzonden vanuit Nl naart HU en dat moet nog steeds aankomen.

• Naturegallery

Mag je nog blij zijn dat het niet gestolen is onderweg.

• Karel Stromph

Het was van de Földhivatal (overheid), zij hebben er geen haast mee.

• ifotep

Ligt mogelijk nog in Nederland???

• lujza

Willie, in 1996 kwam er bijna niets aan dat verstuurd was uit een ander land, de Nederlandse postzegel verraadde de herkomst en de mogelijke waardevolle inhoud.

Gold ook voor post naar Roemenië.

• willie_

De post vanuit HU kwam altijd aan. De NL post was zelfs zo brutaal om een kaartje te sturen dat er 50 cent te weinig was gefrankeerd. Aangetekend en expres kan alleen via het postkantoor dus daar ligt dan ook de fout. Wij zijn uiteindelijk in de auto gesprongen na een week en naar HU gereden om alles te regelen. Totaal geen enkele welwillendheid vanuit NL, hier in HU is men gelijk op onderzoek gegaan en heeft helaas niets gevonden. Natuurlijk is alles wel opgelost, maar het koste ons wel een rit naar HU. Hoewel er heel veel niet klopt of werkt hier in HU wil ik alleen maar zeggen dat NL er ook wat van kan en het wordt steeds erger in NL is mijn ervaring.