Rare reclame!

• Karel Stromph

Nu worden systematische- en menselijke fouten rijkelijk door elkaar gehaald. En alleen in de wereld van een pathologische plakker en copiër kun je de chronologie van een gebeurtenis vervalsen (overigens gebeurde mijn voorval 37 jaar geleden). De reclame gaat inderdaad om gebrek aan kennis en ik herinner me een NL quiz waarin volgens de spelleider de hoofdstad van Alaska Anchorage was. Enorme blunder voort een quiz die op kennis gericht is. En ik heb nog nooit een Nederlander ontmoet die de correcte naam van de hoofdstad van de staat New York/USA kon benoemen.

• Karel Stromph

Werkt niet

• Karel Stromph

Loopt vast

• Gepa

Klopt Jan je moet je diep schamen dat je dit zo breed uitmeet en Erik denkt ook nog een duit in het zakje te doen :D

Oudere mannen moet je respecteren tot een bepaalde hoogte. Het wekt twijfel op toch wel als iemand iets aanhaalt was wel 25 jaar geleden is gebeurd?? Als die tijd is hij niet meer in Hongarije geweest. Misschien heeft dat wel zijn redenen??

• Gepa

/////////////////////////////////

• Gepa

wat gebeurd hier

• Charles.Bruin

Hé hé, Karel, dat zijn niet alleen Nederlanders die dat niet weten hoor, 't is ook zijn klein plaatsje. Dat gaat voor zoveel mensen op. Zo noemen Nederlanders hun eigen land vaak Holland, en Hongaren weten niet beter dan Hollandia, en dat staat echt niet op het bord bij de ambassade, ik bedoel niet in București, niet in Balgarija, niet ergens in de Balkan, nee ik bedoel Boedapest/Hongarije, in het Karpatenbekken.

Maar ach, met al die promotie (maar niet heus :S) van dit mooie land met die prachtige hoofdstad is het toch wel raar dat mensen fouten maken, toch?

Pfff, veel te warm, geen wonder dat jij niet werkt en/of vastloopt!!