Route

• revrok

Zou iemand me opweg kunnen helpen met de route naar hongarije.

Het is namelijk al 8 jaar geleden dat wij de laatste keer naar hongarije zijn geweest.

Wat ik nog wel weet dat we in de buurt van wenen de grens over zijn gegeaan en toen langs het meer afgezakt zijn naar balatonfured.

Graag zouden we weer deze route rijden.

En misschien is er ook nog iemand die een indicatie kan geven wat we dan ongeveer aan tol kwijt zijn.

Ik heb namelijk een prepay creditkaart dan weet ik wat ik daar ongeveer op moet moet zetten.

Volgens mij gaar het namelijk met een creditkaart wat sneller bij de tolpoortjes.

• RenA

koop en landkaart of een Tomtom

• RenA

Je kunt ook de route uitprinten.

• Peter Z

Inderdaad via Wenen, dan richting Eisenstad/Klingenbach (grens), Sopron (volg de H). via de 84 en daarna de 8 naar Veszprem en een stukje 73 naar Balatonfured. Je komt geen tolpoortjes tegen, alleen in Oostenrijk een vignet kopen aan de grens of bij een benzinestation (10,25). Voor H heb je op die route geen vignet nodig.

Goeie reis!

Peter

ZalaSpa Vakantievilla's

• Charles.Bruin

Dus vóór Wenen de 21 volgen! Staat op de weg aangegeven.

De 84 blijven volgen tot Balatonedrics, daar links af de 71 volgen tot Balatonfüred.

Als je voor een camping gaat is camping Napfeny in Revfülöp een aanrader, ligt tussen Balatonedrics en Balatonfured bij dezelfde 71

• Herald

In de zomer zou ik liever kiezen om de 8 via Veszprém te nemen. De 71 is niet altijd de meest plezierige weg, zeker niet in weekeinden.

• revrok

@RenA

Een tom tom heb ik hoor standaard in mijn auto.

Maar tom kiest niet altijd de weg die wij graag zouden willen gaan.

En uitprinten ook dan heb je niet altijd de route die je wil.

Nu heb ik van de mede prikbord lezers even de juiste plaatsen door gekeregen.

Welke ik dan in mijn tom tom kan zetten.

Wij reizen trouwens op maandag om de drukte in het weekend te ontlopen.

Mede lezers bedankt voor de reacties.

• willie_

Een hele fijne vakantie straks.

• Gepa

Je kunt je ook alles laten voorkauwen >:D< Maar dan is de lol er snel af. Zoek het avontuur door zelf de route samen te stellen. Mocht het niet lukken kun je altijd hier nog een oproep doen. Acht en soms is het leuk om lukraak ergens naar toe te rijden en zie je wel waar je uitkomt.

• Charles.Bruin

Revrok schreef “Graag zouden we weer deze route rijden” Hij wil gewoon naar Balatonfüred. Dan kun hem de route geven, of een goed alternatief. Gezwam om over voorkauwen en lukraak rijden vroeg hij helemaal niet om. Eerst goed lezen, dan pas reageren!